بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر : ۱۳۹۷۶۵

به گزارش سایپانیوز، در نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو که با حضور شرکت‌های معتبر قطعه سازی ایران و 20 کشور جهان برگزار شد، ارائه روشهای نوین تشخیص اصالت قطعات یدکی از سوی سایپایدک یکی از مواردی بود که موجب استقبال بازدید کنندگان و قطعه‌سازان قرار گرفت.

معرفی سامانه پیامکی 50001813 برای ارسال بارکد روی بسته‌بندی قطعات از جمله مواردی است که مشتریان گروه سایپا می‌توانند با بکارگیری آنها از اصلی بودن قطعات یدکی اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران، سایپایدک نخستین شرکتی است که در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه کانال‌های ارتباطی با استفاده از فن آوری‌های نوین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک، اقدام به طراحی و بهره‌برداری از سامانه ارسال پیامک برای تشخیص قطعات یدکی اصلی در بازار نموده است.

همچنین مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با حضور در این نمایشگاه از غرفه سایپایدک بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده از سوی این شرکت برای تامین قطعات یدکی با کیفیت و قیمت مناسب قرار گرفت.

لازم به یادآوری است علاوه بر شرکت‌های قطعه‌ساز ایرانی، کشورهای آلمان، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، آرژانتین، هند، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، برزیل، بلژیک، چین، عربستان، تایوان، تایلند،کره جنوبی، بوسنی، هلند، سوئد و اتریشنیز آخرین دستاوردهای خود را در زمینه قطعات خودرو و لوازم جانبی به نمایش گذاشتند.

گروه خودروسازی سایپا نیز با مشارکت بیش از 20 شرکت زیرمجموعه خود از جمله شرکت‌های سایپایدک، سازه گستر، مگاموتور، سایپا پرس، سایپا آذین, ایدکو پرس، پلاسکو کار، ایندامین، فنرسازی زر، رادیاتور ایران، شامخ، مهندسی بازرگانی خودرو (ستکو)، رینگ سایپا، سایپا شیشه و قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا که در زمینه‌های مختلف تولید قطعات و مجموعه‌های خودرویی فعالیت دارند، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش در کنار نمایش دستاوردها و فناوری‌های شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا در صنعت قطعه‌سازی، نمایش 4 دستگاه خودرو ساخت داخل آریو، تیبا 2، وانت ریچ و وانت سایپا 151 از دیگر اقداماتی است که توسط گروه سایپا در نهمین نمایشگاه قطعات خودرو صورت گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر