بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
کد خبر : ۱۳۹۹۳۰
وزیر بهداشت درباره اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیاییان که عامل آن یک پزشک و دانشجو معرفی شدند گفت: این فرد مشکل روانی داشته و در عین حال به همین دلیل از موقعیتی که داشته اخراج شده بود.

ايسنا نوشت: دکتر سیدحسن هاشمی در عین حال خدمات جامعه پزشکی به مردم در ادوار مختلف را یادآور شد و تاکید کرد: چنین موضوعاتی ممکن است در همه صنوف وجود داشته باشد؛ مسلم آن است که مردم همواره قدرشناس جامعه پزشکی هستند.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به شناسایی عامل اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیاییان، ابراز امیدواری کرد که عاملان دیگر حوادث اسیدپاشی نیز هرچه سریع‌تر شناسایی شوند.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوالی در ارزیابی از اجرای گام سوم طرح تحول سلامت و اجرای کتاب جدید ارزش‌گذاری نسبی خدمات، گفت: گام سوم طرح بسیار عالی آغاز شده و به خوبی پیش می‌رود، اما لازم است که نظارت‌ بر آن ادامه داشته باشد.

وی همچنین درباره برخی انتقادات چشم پزشکان درباره پایین بودن نرخ ویزیت چشم پزشکی، گفت: از آنجا که در چشم پزشکی جراحی وجود دارد، تعرفه جراحی، پایین بودن نرخ ویزیت را پوشش می‌دهد. اما در مجموع امیدواریم با بهبود وضعیت مالی و اعتباری دولت، بیمه‌ها حمایت شوند تا به این ترتیب از طریق بیمه‌ها مشکل پایین بودن نرخ ویزیت در برخی رشته‌ها رفع و جبران شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مراد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۹
اگر مشکل روانی داشته چرا پزشک بوده ؟ چرا عضو هیت علمی بوده ؟ اگر اخراج شده بوده پس چرا بعد از اسید پاشی گقتند عضویت هیت علمی ایشان معلق شده ؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس ؟ با مردم صادق بودن چیست به خودمان بیایم . از طرفی گریم اسید پاشان دیگر هم پیدا شدند سرگذشتی اینچنین دارند و لذا دوری مردم از چنین کاری اجرای اشد مجازات در سریع ترین زمان والا....... نه با رضایت زیان دیده بلکه با عمومی بودن جرم مصداق محاربه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
مشکل ذروانی داشت چرا بهش مجوز طبابت داده بودید ؟؟؟؟از کجا معلوم بقیه طبیبهاتون درصدی از انها مشکل روانی نداشته باشند ؟؟؟؟البته با راین حرف طرف را از .......
مردم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
این که نشد دلیل ! اگه اینجور باشه که روزی هفتادوپنج میلیون باید روی هم اسید بپاشند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
آقای وزیر تو رو خدا این روانی ها رو از مملکت جمع کنید روانشناسها و روانپزشکها رو بکار بگیرید اوضاع خیلی ناراحت کننده شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
آقاى دكتر اسيدپاش كه مورد ظلم واقع شدى و اسيدپاشى كردى، با اون برادرزاده طفل معصومت چيكار داشتى ديگه كه بنده خدا رو قاطى اين كثافت كاريت كردى؟!!!
خدا نسل كثيفت رو برداره تا بچه هاى ديگه فاميل رو اغفال نكردى .