بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر : ۱۴۰۰۴۵
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال 94 ، برمبنای تصمیم گیری شورای عالی کار است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدتقی نوربخش روز شنبه در حاشیه آیین بهره برداری شعبه دوم تامین اجتماعی آمل به خبرنگار ایرنا گفت : این افزایش حقوق ودستمزد سال آینده به طور حتم متناسب با تورم سال آینده خواهد بود که در ماه های بهمن واسفند اعلام خواهد شد.

وی افزود: البته امسال حدود 25 درصدی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی متناسب با تورم سال 93 افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین از برنامه جدید این سازمان برای حذف کامل حق پرداخت از سوی بیمه شدگان زیرپوشش این نهاد در مراجعه به مراکز درمانی دولتی و بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه های علوم پزشکی خبرداد.

نوربخش اضافه کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح، حق پرداخت کامل ازسوی مستمری بگیران زیرپوشش تامین اجتماعی در مراجعه به مراکز درمانی به طور کامل حذف خواهد شد و در مرحله دوم شامل حال همه بیمه شدگان این نهاد خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح هیچ پرداختی از سوی بیمه شده های زیرپوشش تامین اجتماعی در مراجعه به مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی نخواهد شد ورایگان است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اضافه کرد: در اجرای طرح تحول سلامت، میزان پرداخت حق بیمه بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی از 50 درصد به حدود شش درصد کاهش یافته و سازمان تامین اجتماعی در برنامه جدید خود قصد دارد به طور کامل شش درصد باقیمانده نیز حذف شود.

شعبه دوم تامین اجتماعی شهرستان آمل روز شنبه با حضور نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی کشور، نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی و امام جمعه آمل در مکان استیجاری در حدفاصل میدان هزارسنگر این شهر افتتاح شد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
چرا اونموقع که تورم بالای 50 درصد بود به قانون عمل نمی کردید حالا قانون مدار شدید انشاالله بعد از شکست مذاکرات که تورم بالای 100 درصد شد ببینم بازم قانون مدار باقی میمونید بالاخره هر کدومتون یه جور مردم رو میسوزونید یکی با حرفهای قشنگ و لبخند یکی با دری وری منم منم یه نگاه به دماسنج اقتصادتون بندازید که بعد از تمدید سقوط ازاد کرده بعد میفهمید ما ضرر میکنیم یا استکبارهمین حرفهاتون بیشتر ادم رو میجزونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
به جای اختصاص بودجه به کشورهای هدف و صدا و سیما و موسسه امام خمینی ره نظام هماهنگ و همسان سازی جهت مستمری بگیران را انجام دهید و پرداخت عیدی جهت بازنشستگان تامین اجتماعی همانند کارگران پیش بینی شود و معادل حداقل ده درصد از درآمدهای سازما ن تامین اجتماعی از محل بنگاهها و سهامها تحت عنوان جبرانی به بازنشستگان پرداخت شود این حق بازنشستگان است که تاکنون ضایع شده است!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
چرا نظرات همه مردم را نمینویسید نکند شما هم به صف سانسورچی ها پیوسته اید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
شما کی می خواهید به درد دل مستمری بکیر می رسید حقوقهای کلان نیروی تامین اجتماعی را کجای دلمان بگزاریم هیچ کدام دوونیم ملیون تومان نمی گیرند فکر کنم نظام هماهنگی به عرش رسیده