بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
کد خبر : ۱۴۰۰۹۶
مرد جواني که از رفتارهاي قديمي و سنتي همسرش خسته شده بود به دادگاه خانواده آمد تا از همسرش براي هميشه جدا شود. 

به گزارش مردم سالاری، مرد جوان پس از ارائه درخواست طلاق خود به قاضي شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: آقاي قاضي همسرم خيلي قديمي است و افکار سنتي دارد. او اصلا امروزي نيست و نمي‌تواند همسر خوبي براي من باشد. از رفتارهاي کهنه و قديمي او خسته شدم.

 مرد جوان ادامه داد: 3 سال است که با مريم ازدواج کرده ام. اما در اين مدت يک روز خوش نداشتم. مريم يک زن قديمي است و با اينکه فقط 25 سال دارد اما جوري رفتار مي‌کند که انگار 50 ساله است. اصلا اهل سفر و مهماني و تفريح نيست. هر بار که به او مي‌گويم به تفريح سينما و يا سفر برويم مخالفت مي كند. 

وي افزود: چندين بار با او سر اين موضوع صحبت کردم و گفتم که دوست دارم همسرم با من مثل دوستم باشد و با هم به مهماني و خوشگذراني برويم. به او گفتم که از اين رفتاهايش خسته شدم و احساس افسردگي مي‌کنم اما باز هم فايده اي نداشته و او به همين رفتارهايش ادامه مي‌دهد. 

مرد جوان گفت: چندين بار با ذوق و شوق و به مناسبت تولدش يا سالگرد ازدواجمان برايش هديه خريدم و بليط سفر تهيه کردم ولي با بي ميلي و کلي غر زدن از من خواسته تا بليط‌هاي سفر را پس بدهم، هر بار به مهماني يا تفريح دعوت شديم او بهانه اي آورده و با من نيامده است. 

وي ادامه داد: مريم اصلا همراه و شريک خوبي براي من نيست و مرتب در خانه نشسته و درحال پخت و پز و تميز کردن خانه است. من فقط 30 سال سن دارم و دوست دارم در زندگي ام هميشه شادي و تفريح باشد و دلم مي‌خواهد با همسرم به خوشگذراني برويم اما همسرم اصلا مثل من فکر نمي‌کند و عقايد خيلي سنتي دارد. 

قاضي عموزادي بعد از شنيدن حرف‌هاي مرد، زن را نيز به دادگاه احضار كرد تا بتواند حکم نهايي اين پرونده را صادر کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
دستت درد نکنه خبر دادی.بالاخره سهامدارا باید در جریان مشکلات زندگی این دو فرد ناشناس باشن.یادت نره نتیجه کارو بهمون خبر بدی.بالاخره میخایم بدونیم اینا با هم میمونن؟جدا میشن؟مهریه چقد بوده؟پسره میده؟نمیده؟میگیرن ازش؟بالاخره بیخبرمون نذاری که بدجور ازت دلخور میشیم.
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
اين مطالب هم خدمتيه خودش !يمقداري حواسمونو از بورس جدا ميكنه سكته نميزنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
اصلا" اینطور نیست که بگیم آقا بده یا خانم . شخصیت این دو فرد با همدیگه متفاوته . این اختلاف بین خانواده ما و خانواده شوهرمن هم وجود دارد . شوهر من و خانواده اش کلا" درونگرا و ما کلا" برون گرا . فقط کافیه مقاومتمون در برابر تغییر را از بین برداریم و همدیگر را آنطور که هستیم بپذیریم . من به این نتیجه رسیدم که می شه تمام تعطیلات را خونه بود و لذت برد و همسرم هم به این نتیجه رسید که گاهی مهمونی و تعاملات اجتماعی هم بد نیست فقط مهم اینه که اقوام طرفین این مساله را قبول کنند و گله نکنند .ما 19 ساله که اینطوری همدیگه را کامل کردیم . وخیلی هم راضی هستیم . اولش حرف مردم خیلی برام سخت بود و می خواستم رفتارهای شوهرم را توجیه کنم ولی وقتی حساسیت خودم کم شد مردم هم ما رو همینجوری که هستیم قبول کردند .
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰
به این نوع زندگی که شما دارین میگن:
"همزیستیه مسالمت آمیز ،همراه با احترام متقابل"
شما 19 ساله همدیگررا تحمل کردین نه کامل ومسلما اقوام هم به این نتیجه رسیدن
reza
Germany
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
چه زن خوبی. پسر این خانوم الماسه تو این زمانه. قدرشو بدون
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
آخه آقا رضا الماس؟بگو جواهره نه خرج رستوران داره نه نگران خریده عیده نه نگران روز ولیتانه من قول میدم زنه هنوز ماشین شوهرشم ندیده چیه چون هم اش تو خونه بوده اما من یه پیشنهاد دارم برای مرد که زنش از وادار کنه بیا بیرون من میگم عین ننه حسن کچل از پشت اتاقش سیب قرمز بذاره رو زمین تا دم درب کوچه شاید به این بهانه بیاد بیرون از خونه