بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر : ۱۴۰۲۶۲
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس، میزان افزایش حقوق کارکنان دولت را در لایحه بودجه ۹۴، به دست کم ۱۷ درصد افزایش می‌دهد. «انقباضی دیده‌ شدن بودجه سال ۱۳۹۴ نباید بهانه‌ ای برای جلوگیری از افزایش حقوق کارکنان دولت باشد.»

به گزارش فارس، غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لایحه بودجه سال 1394 کل‌ کشور، گفت: در بخش افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت، انتظار از دولت این بود که این افزایش، متناسب با نرخ تورم باشد.

وی افزود: اگر بناست حقوق کارکنان دولت به میزان تورم افزایش یابد، می‌ بایست کمترین افزایش حقوق کارکنان دولت 17 درصد در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین تصریح کرد: هم‌اکنون که لایحه بودجه 94، خارج از انتظار نمایندگان به مجلس تقدیم شده است، در اوضاع کنونی، نمایندگان این بخش از لایحه را تصحیح و میزان رشد حقوق کارکنان دولت را به دست کم 17 درصد افزایش خواهند داد.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس بر همین اساس یادآور شد: کارمندان به جز حقوقی که از دولت دریافت می‌کنند درآمد دیگری ندارند و می‌بایست حقوق آنان به شکلی تنظیم شود که بتوانند متناسب با نرخ تورم در کشور امرار معاش کنند.

کاتب افزود: انقباضی دیده‌ شدن بودجه سال 1394 نباید بهانه‌ ای برای جلوگیری از افزایش حقوق کارکنان دولت باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
چه عجب..........دمتون گرم بابا. امیدوار شدیم.
البته فردا هم دولتی‌ها 10-15 درصد مالیات ازش کم میکنن. 4-5 درصد سنوات کم میکنن. تازه با این حساب باید یه چیزی هم به دولت کمک کنیم.
هر رژیمی که سر کار باشه کارمند و قشر ضعیف بدبخت تر و سرمایه دار چاقتر میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
افزایش حقوق در حد افزایش قیمت نان یعنی بربری خورها 40 درصد و سنگک خورها 35 درصد با همین شیب خیلی ملایم عادلانه است!
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
هر چیزی که به نفع خود مجلسیها باشه تصویب میکنند اگه نه دلشون به مردم نسوخته
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
سال قبل 20 درصد بود حساب کردم شد 16 درصد مالیات در رفته و سهم صندوق باز نشستگی هم که حساب کنیم میشه کمتر از 10 درصد حالا امسال با این حساب کتابا این افزایش کمتر از 5 درصد تاثیر داره با این تورم دیگه باید کشکول گدایی را بگیریم به دست دولت هم با چاپ پول بدون پشتوانه نرخ تورما از همین الان میدونه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰
افزایش حقوق اولین ماه هم که در جیب دولت کریمه است
ساعدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
باسلام عزیزان مجلسیهادلشون به من وشما نه سوخته به فکررای خودشان هستدکه چطور بدست بیارن فقط هوشیار باشید در موقع رای دادان