بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
در گفتگو با مدیر مالی شرکت انجام شد:

آخر آذر ماه استارت فروش موتور کولرهای موتوژن

روز گذشته شرکت موتوژن اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 94 را در سایت کدال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه در سال 94 با کاهش دو درصدی سود مواجه شده است.
کد خبر : ۱۴۰۲۷۵
نویسنده :
محمدآموخته
روز گذشته شرکت موتوژن اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 94 را در سایت کدال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه در سال 94 با کاهش دو درصدی سود مواجه شده است.

مدیر مالی شرکت موتوژن در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در خصوص برنامه "بموتو" در راستای افزایش سرمایه اظهار داشت: هنوز برنامه افزایش سرمایه شرکت موتوژن به طور قطعی از سوی مدیر عامل اعلام نشده است ولی در صورت امکان، حداقل افزایش سرمایه  حدود 50 درصد پیش بینی شده است.

صالح حسن پور، زمان پایان طرح های توسعه ای شرکت موتوژن را دو سال عنوان کرد و گفت: با حصول توافق هسته ای و لغو تحریم ها علیه ایران به دلیل دستیابی شرکت به تکنولوژی مورد نیاز و مدنظر، امکان اجرای طرح های توسعه ای پیش از موعد تعیین شده نیز امکان پذیر خواهد بود.

وی فروش دارایی های "بموتو" را در حد فروش آهن قراضه ماشین آلات فرسوده دانست و افزود: شرکت موتوژن تا پایان سال مالی جاری تنها سود پیش بینی شده خود را محقق می نماید و درحال حاضر اقدامی که منجر به افزایش درآمدزایی شرکت و تعدیل سود شود صورت نگرفته است.

مدیر مالی "بموتو" در پایان با اشاره به میزان تحقق بودجه پیش بینی شده شرکت یادآور شد: همچون سال های اخیر اکثر فروش محصولات شرکت موتوژن از اواخر آذر ماه با فروش موتور کولرهای تولیدی محقق می گردد و در همین راستا، امکان پوشش یکسان سود در گزارش های سه ماهه وجود ندارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر