بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر : ۱۴۰۳۲۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای سیاست های رفاهی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی عصر سه شنبه در شورای اداری استان همدان افزود: در بعد داخلی دولت دو سیاست را همزمان دنبال می کند که بسیار هزینه بر و سنگین است.

وی با بیان اینکه دولت اجرای چند طرح بزرگ اجتماعی را در راستای مبارزه با فقر اقتصادی، فقر آموزشی و فقر سلامت در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: به منظور تحقق این امر در این مدت شش میلیون نفر در کشور بیمه شده‎اند.

وی با بیان اینکه مردم از وضعیت داروخانه ها و طرح تحول نظام سلامت رضایت بالایی دارند، گفت: دولت در راستای سیاست های مبارزه با فقر غذایی و گرسنگی 30 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.

ربیعی اضافه کرد: سبد بیمه اجتماعی به فراخور با پرداخت حق بیمه به مردم تعلق می گیرد و این موضوع در استان همدان نیز مطالعه می شود.

وی یکی از تفاوت های دولت تدبیر و امید را با سایر دولت ها در برنامه های رفاهی عنوان کرد و گفت: دولت این برنامه را نه یک برنامه ترحمی بلکه این را حق مردم می داند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی صورت گرفته، گفت: امسال 400 هزار نفر بیمه شدند که این رقم از رشد خوبی برخوردار بوده است.

ربیعی از راه‎اندازی کلینیک‎های استانی خبر داد و گفت: تمامی امور مربوط به اشتغال از طریق این کلینیک‎ها پیگیری خواهد شد و تلاش شده با راه اندازی این کلینیک ها از ریزش مشاغلی که در معرض تهدید و خطر هستند تا حد امکان جلوگیری شود.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از بالا بردن ظرفیت توریسم در بهره گیری از صنایع روستایی خبر داد و گفت: این امر به منظور ایجاد تحرک در روستاییان برای ایجاد اشتغال است.

ربیعی با بیان اینکه همدان دارای ظرفیت‎های معدنی و گردشگری فراوانی است، افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شرکت‎های سرمایه‎گذاری این وزارت خانه آمادگی دارند برای طرح‎های این استان سرمایه‎گذاری کنند.

وی با بیان اینکه دولت اهتمام جدی برای مبارزه با فساد در کشور دارد، گفت: دولت برای تحقق این امر برنامه های مدونی در دستور کار دارد و در این زمینه اصلاح ساختاری انجام خواهد داد.

معاون اول رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه برای افتتاح سه طرح مهم صنعتی به همدان سفر کردند.

در این سفر یک روزه کارخانه تولید کنستانتره سنگ آهن اسدآباد ، شرکت فروسیلیس غرب پارس ملایر و کارخانه بافت سان ملایر بهره برداری شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
هههههههههههههههه

كدام رفاهي ؟!!!!!!

همان رفاهي اي كه نامش حل مشكلات معيشتي مردم در صد روزه اول جكومت جناب حقوق دان بود ؟!!!

هههههههههههههههههههه