بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
با همکاری کارگزاری بانک پاسارگاد برگزار می شود:

نشست تحلیل بنیادی صنعت سیمان با ارایه نمودارهای تکنیکالی

طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد تحلیل بنیادین صنعت سرب و روی را با محوریت بررسی دو نماد "فاسمین" و "زنگان" ارایه کرد.
کد خبر : ۱۴۰۳۵۱
نویسنده :
کیوان فر
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد تحلیل بنیادین صنعت سرب و روی را با محوریت بررسی دو نماد "فاسمین" و "زنگان" ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، علیرضا مهدی پور، مدرس دوره های مدیریت سرمایه گذاری نیز طی این نشست تحلیل تکنیکالی این نمادها را نیز ارایه کرد.

گفتنی است فایل PDF تحلیل های ارایه شده در نشست روز اخیر باشگاه از طریق ایمیل برای اعضای باشگاه ارسال شد و گواهینامه حضور در نشست تحلیلی نیز برای حاضرین در جلسه صادر گردید.

شایان ذکر است نشست هفته آتی که مورخ 93.9.25 برگزار می شود، صنعت سیمان مورد تحلیل قرار می گیرد تا با همکاری شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد برگزار می شود تا تحلیل بنیادی چهار نماد "ستران"، "سکارون"، "سکرما" و "سصوفی" ارایه گردد.

برهمین اساس، با توجه به محدودیت ظرفیت سالن برگزاری نشست، از کلیه اعضای باشگاه تقاضا می شود تا حضور قطعی خود را از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/32


لازم به ذکر است آن دسته از فعالان بازار سرمایه تمایل به حضور در نشست های تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه به مبلغ 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه 93.9.25 ساعت 15 تا 17

مکان برگزاری:

میدان آرژانتین بلوار بهاران کوچه 23 پلاک 4 کارگزاری بانک پاسارگاد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
بورس نیوز چرا کلاس های آموزش تحلیل تکنیکال یا بنیادی برگزار نمیکنی؟