بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
ممنوعیت تردد در میدان حرم شهرری

تمهیدات ترافیکی پلیس پایتخت در اربعین

کد خبر : ۱۴۰۴۲۴
معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات پلیس در روز اربعین و مسیرهای راهپیمایی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را تشریح کرد.

سرهنگ پرویز حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات پلیس در روز اربعین حسینی اظهارکرد: ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در این روز با هدف روانسازی ترافیک معابر و خیابان‌ها در آماده‌باش کامل هستند و در اطراف اماکن زیارتی و حسینیه‌ها نیز حضور خواهند داشت وپیش‌بینی می‌کنیم که علاوه بر شهر ری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی که بناست دسته‌های راهپیمایی در آن حاضر شوند، در اطراف امامزاده صالح نیز شاهد حضور قابل توجه عزاداران باشیم.

وی با اشاره به راهپیمایی عزاداران حسینی در تهران و حرکت به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی نیز گفت: صبح فردا رسما از سه نقطه تهران یعنی میدان آزادی ، امامزاده حسن و میدان امام حسین راهپیمایی عزاداران یه سمت شهرری و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم آغاز می‌شود و به همین دلیل در طول مسیر راهپیمایی تمهیدات ترافیک خاصی پیش‌بینی شده است اما اینطور نیست که مسیری را به طور کامل و از قبل برای آن روز مسدود کنیم و اگر بنا باشد انسدادی هم در مسیر راهپیمایی ها باشد به شکل موقتی و تا زمان عبور راهپیمایان خواهد بود.

معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه تنها محدودیت اعمال شده در میدان حرم شهر ری است، گفت: در این محدوده با توجه به اینکه جمعیت زیادی حضور خواهد داشت از ساعت 7:30 صبح محدودیت تردد وجود دارد و ماموران راهور با استقرار در طول مسیر اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد:‌ در این محدوده جرثقیل‌های نیز پیش‌بینی شده تا اگر خودرویی مانع تردد زائران و راهپیمایان شد، نسبت به جابجایی آن اقدام کنند، اما خودروها به پارکینگ منتقل نمی‌شوند و تنها چند متر جابجا خواهند شد از این رو از شهروندان و ساکنان این منطقه تقاضا داریم خودروهای خود را تا حد امکان در این مسیر پارک نکنند.

حسینی همچنین با بیان اینکه عصر امروز نیز جمعیتی از راهپیمایان از میدان شهران به سمت شهرری حرکت خواهند کرد، گفت: در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده است و ماموران راهور در کنار آنان حضور خواهند داشت.

وی از شهروندان و راهپیمایان خواست همکاری‌های لازم را با ماموران پلیس داشته باشند. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر