بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
مدیر مالی شرکت داروسازی زهراوی عنوان کرد:

تولید انبوه محصولات جدید تا پایان سال 94

روند تولید محصولات در حالی از ابتدای امسال تاکنون مناسب پیش رفته که افزایش قیمت تنها در برخی از محصولات و به میزان اندک اعمال شده است. تولید آزمایشی محصولات جدید از نیمه اول سال آینده آغاز می شود و در پی آن تولید انبوه محصولات از اواخر سال 94 انجام می شود.
کد خبر : ۱۴۰۹۴۳
نویسنده :
جمشیدی
روند تولید محصولات در حالی از ابتدای امسال تاکنون مناسب پیش رفته که افزایش قیمت تنها در برخی از محصولات و به میزان اندک اعمال شده است.

مدیر مالی شرکت داروسازی زهراوی در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با بیان مطالب فوق عنوان کرد: این در حالی است که این مجموعه موفق به پوشش 50 درصدی درآمد برآوردی فروش طی عملکرد شش ماهه اول سال مالی جاری شده و تا پایان امسال نیز به طور کامل محقق می شود.

محمدرضا احمدی به تأمین خارجی 94 درصدی مواد اولیه مورد نیاز تولید اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از مواد مصرفی مورد نیاز از طریق گشایش اعتبار اسنادی LC و با نرخ ارز مبادله ای فراهم می شود، به گونه ای که می توان گفت این مجموعه مشکل با اهمیتی در تأمین خارجی مواد مصرفی ندارد و لوازم مورد نیاز از کشورهای اروپایی همچون کانادا فراهم می شود.

وی با اشاره به روند اجرای طرح توسعه ای ساخت سایت تولید محصولات بیولوژی، در این خصوص افزود: تولید آزمایشی محصولات جدید از نیمه اول سال آینده آغاز می شود و در پی آن تولید انبوه محصولات از اواخر سال 94 انجام می شود.

مدیر مالی شرکت داروسازی زهراوی در خاتمه پیرامون نحوه تأمین هزینه های ناشی از اجرای طرح توسعه ای گفت: منابع مالی مورد نیاز جهت اجرای پروژه مذکور از محل نقدینگی در اختیار شرکت و دریافت وام ارزی تأمین شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر