بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲

دستگیری مردان زن نما در تهران

کد خبر : ۱۴۱۱۳۸

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خبر خیلی قدیمیه .
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
حاله آدم بهم می خوره
ناشناس
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
امید جان چرا حالت بهم میخوره ختما این بنده خداها یه مشکلی دارن که اینجورین دیگه. به جای دستگیری راه چاره بهتره
ناشناس
Germany
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
وا النگواتون کج نشه.
ناشناس
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
کج بشه میارن تو درستش میکنی تو از اونا بدتری. فکر خودت مثل اونا باشی چه حالی بهت دست میده. بعد بیا قضاوت کن. کوته فکر
کامیار
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
خیلی زشته که آدم مشکل کسی رو ببینه و شروع کنه به مسخره کردن. متاسفم برات
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
اینابیمارن دست خودشون نیست.پس اینطور درموردشون قضاوت نکنیم.بنده های خدا نه اینوری هستن نه اونوری.مابهونم اینه که ازسربیکاریوبی پولی نمیتونیم ازدواج کنیم ایناحتی اگرپولم داشته باشن نمیتونن.محکوم به 1زندگی بی آینده درجامعه ای مثل ایران بااین عقب ماندگی فرهنگی
نجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
تف تو روشون.
ناشناس
Germany
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
بعضی وقتها باید مطمئن باشید بعد خبر بذارید.
تو ایران ترنس سکژوالها که اختلال جنسی دارند رو هم میگن مردان زن نما. این بنده خداها لباس مردونه هم بپوشن میشن زنان مرد نما. یکم انسان باشیم....
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
به راحتی قضاوت نکنیدونظرندهید
ناشناس
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
آقا جون اینکه از فرهنگهای لاینفک بیشتر مردمه ایرانیه چی داری میگی شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
بنظرم اونها انسان هستند اشتباه طبعیت بوده که دوجنسی شده اند باید برای حل مشکلات آنها یک فکر اساسی کرد نه اینکه به آنها توهین وتحقیر کرد . فرض کنید شما دوجنسی بودید چه انتظاری ازدولت وجامعه داشتید