بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
کد خبر : ۱۴۱۲۴۱

غلامرضا کاتب’ در نشست شورای اداری شهرستان گرمسار گفت: این موافقت که در بودجه سال ۹۴ اعمال شده از مصادیق مهم همکاری مجلس با دولت در توسعه پایدار کشور است.

وی با بیان اینکه گرمسار نقطه اتصال شاهراه ارتباطی جنوب به شمال و شرق به غرب کشور است اظهار داشت: تسریع در روند راه سازی در این شهرستان علاوه بر تسهیل عبور و مرور برون استانی ۱۷ استان کشور، ترافیک خروجی تهران به سمت مشهد مقدس را نیز کاهش می دهد.

‘محمد وکیلی’ استاندار سمنان نیز در این نشست با قدردانی از وزارت راه و شهرسازی و دستگاههای وابسته آن در این استان گفت: فراهم کردن زیر ساخت های ریلی و مسافری در این استان زمینه ساز توسعه اقتصاد پایدار است.

‘منوچهر رحمانی’ مدیر کل راه و ترابری استان سمنان نیز با ارائه گزارشی از طرح های این اداره کل گفت: وزارت راه و شهرسازی در پنج سال آینده باید مسافران آزاد راه را قم – گرمسار را به از سه کریدور گرمسار – جندق ، معلمان – سمنان، شاهرود – طرود به شمال و جنوب کشور منتقل کند.

در این نشست از مدیرکل راه و ترابری استان سمنان و مدیر راه و ترابری شهرستان گرمسار بخاطر سرعت عمل در تکمیل پنج ماهه تقاطع غیر همسطح غربی گرمسار و تسریع در اجرای طرح های راهسازی در این شهرستان تجلیل شد.

وزیر راه و شهرسازی با هدف بازدید و افتتاح پروژه های راه و شهرسازی به گرمسار سفر کرده بود


اشتراک گذاری :
ارسال نظر