بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
یکی از شیعیان اسماعیلی سوریه به دست در استان حمص به اتهام ارتداد سر بریده شد.
کد خبر : ۱۴۱۶۳۱

به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ابنا،جلادان گروه تکفیری داعش در جدیدترین جنایت خود یکی از شهروندان اسماعیلی مذهب سوری را اعدام کردند.


این گروه تروریستی با انتشار تصاویری از جنایت هولناک خود در استان حمص جرم این فرد را ارتداد عنوان کرده است.

شهروند سوری با دست‌ها و چشمانی بسته برای اجرای حکم اعدام به محل مورد نظر آورده شده و پس از قرائت حکم به چاقو سر بریده می شود. ماه گذشته نیز یکی دیگر از شیعیان اسماعیلی مذهب در استان حمص گردن زده شد.

یک درصد از جمعیت بیست و دو میلیونی سوریه را شیعیان اسماعیلی تشکیل می‌دهند که بیشتر در استان حماه و به خصوص شهر سلمیه زندگی می‌کنند.

اسماعیلیه نام عمومی فرقه‌هایی از شیعه است که بعد از امام صادق(ع) به امامت فرزندش اسماعیل یا نواده‌اش محمد بن اسماعیل اعتقاد دارند و در مناطق مختلف به نام‌های گوناگون مانند باطنیه، تعلیمیه، سبعیه، حشیشیه، ملاحده و قرامطه خوانده شده‌اند. فرقه مشهور اسماعیلیه، باطنیه تعلیمیه هستند.

مزدوران داعش تمام مسلمانان را به جز طرافداران خود تکفیر می‌کنند و با مرتد نامیدن آن‌ها، کشتن مسلمانان به خصوص شیعیان را جایز می‌دانند، شیعیان عراق و سوریه هم جزو اهداف اصلی عملیات‌های تروریستی داعش در این دو کشور بوده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ali
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
خدالعنت شان کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
رفتار داعشیان به فرقه اسماعیلیه می خورد تهدید به تخریب مکه مکرمه 1/ابرهه .2/یزید بن معاویه /3/ قرمطیان /ازکجا این داستان ر ادراوردید که عضو فر قه اسماعیلیه بوده ؟؟؟؟خلفای اول ایشان از بنی امیه بودند این هم برای رد گم کردن که میگن شیعه تفکر کاملا سکولاردارند /خدا دشمنان اسلام را لعنت کن
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
لعنت بر بورس نیوز که تصاویر را منتشر می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
عجب صبری خدا دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
شیعیان سکوت کنید فقط.
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
این ننگ برای ابر قدرتهای زمانه همچون آمریکا و متحدانشان تا ابد باقی خواهد ماند که چنین جانوران خونخوار و حرامزاده ای رو این چنین به جان مردم بیگناه انداختند.
من از هیچ کس نمیخواهم دفاع یا انتقاد کنم ولی این کار غربیها نشان داد کسانی که مدافع حقوق بشر خود را نشان میدهند به مردم خاور میانه به چشم حیوان مینگرند و نه تنها حقوق آنها بلکه جان آنها نیز برای این کشورها هیچ اهمیتی ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶
نباید نشان داده شوند
شاید زیر ۱۸ساله ها ببینن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
به اميد ظهور آقا امام زمان ع .... ياحق
مهدی شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
منتظر میمانیم تا یه روز چنان به سزای اعمالشان برسند صبر خدا خیلی زیاد است یادمون این عراق چه به سرما آورد ولی ماباز بخشیدیم وحمایتشون کردیم ولی خدا خیلی کریمه به امید روز پیروزی مابا ولایت زنده ایم خدا روشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
خطاب به ناشناس 20:21 - اسماعیلیه شیعه هفت امامی بودند که به رهبری حسن صباح علیه ظلم و جور خلفای عباسی و بعبارتی سلطه اعراب و حکومت دست نشانده آنان یعنی ملکشاه سلجوقی مبارزه میکردند. آنان دشمنان ایران را توسط فدائیان ترور میکردند. هدف آنان استقلال ایران، زنده نگه داشتن فرهنگ و هویت ایرانی - پارسی بوده است. همانگونه که فردوسی بصورت فرهنگی با سرودن شاهنامه برای زنده نگه داشتن زبان پارسی در این راه مبارزه کرد. وگرنه همه ما امروز همانند مردم سوریه و مصر به عربی صحبت میکردیم. بنابراین صرف اختلاف مذهب اسماعیلیه با ما دلیل بر یکی دانستن آنان با داعش نیست. دلیل دشمنی داعش با اسماعیلیان نیز همین ضرباتیست که وهابیها و تکفیریها در طول تاریخ از شیعیان اسماعیلی خورده اند. شما بهتر است کمی مطالعه تاریخی خود را بیشتر کنید. بعنوان مثال مطالعه کتاب " خداوند الموت(alamout)" را به شما توصیه میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
شما که خواندی باید بدانی ریشه تشکیلاتی اینها در مصر بوجود امد وخودت هم در حرفهات داری جواب خودت را میدی انان دشمنان ایران را توسط فداییان ترور میکردند !!!!!!پس تروریست بودند؟؟؟؟هدف انان اسقلال ایران بود !!!!پس دقدقه دفاع لز دین اسلام واقعی یعنی ااهل بیت را نداشتند ؟؟؟؟؟صرفا شعار شیعه بودن می دادند؟؟؟بی خودی نیست خیلی از تاریخ نگاران انها را ......میخواندند هزار نکته دیگه هست که هم باید بری بیشتر تاریخ را بخوانی وهم دقت بیشتری به اطراف ومسایل داشته باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
خداوند الموت این خداوند الموت کیه که داعیه خدایی داره ؟؟یا دوستدارانش مثل ناشناس 21:55انراباافتخارخداوند میدانند ؟؟؟؟ایا شیعه بندگان خدارا خدا میدانند ؟؟؟؟؟شما قضاوت کنید تفکر شیعه این جوری؟؟؟
علی
Malaysia
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
بورس نیوز این عکسها چیه میزارین؟ میخوایین مردم رو از داعش بترسونید؟ مگه نمیگید داعش عددی نیست (در ناچیز بودنش در مقابل ایران شکی هم نیست ) خوب چرا با این عکسها دل بیننده رو میلرزونید؟ همش تصاویر دلخراش و ناراحت کننده و خیانت زن و شوهر به یکدیگر و امثالهم میزنید. نکنید این کار رو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند
بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست
بعد از نهضت جهانی شیعه و شعار ایجاد حکومت جهانی شیعه, پیدایش داعش با شعار نهضت جهانی سنی برای جا نماندن از این قافله کاملا منطقی و قابل پیش بینی بود. و حالا باید بزودی شاهد نهضت جهانی مسیحیون و حکومت جهانی مسیحیت و نهضت جهانی یهود و نهضت جهانی هندو و نهضت جهانی بودایی و..... باشیم تا هر کدام بخواهند به ادعای خود حکومت حقه خداوند را در سرتاسر جهان به پا کنند!!.اگر جنگهای صلیبی به مدت ششصد سال بین مسلمین و مسیحیون که در آن هر یک از طرفین طرف مقابل را به ارتداد و کفر محکوم میکردند به نتیجه رسید حتما این نهضتهای جهانی هم به نتیجه خواهند رسید.!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
البته نهضت جهانی یهود ومسیحیت خیلی ز.ئجدتر ها راه افتاده .صهیونیستها در یهود ونءومحافظه کارای امریکاداعیه حکومت جهانی مسیح رادارند علاوه براین قدیسان اخرالزمان هم هستند که ظاهری مسیحی ودر باطن یهودی هستند در ایران هم مخفیانه فعالیت میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
ناشناس 8:26البته ریشه هر دو نهضت شیعه وسنی جهانی به نظر در دست یک گر.ه خاص باش ومنافع غیرمسلمانان را تامین میکن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
بابا قرآن رو که قبول دارید میفرماید: لعلک باخع نفسک الا یکونوا مومنین : شاید جان عزیزت را از بدهی اگر به تو ایمان نیاورند!، یعنی کافر را تو نمی توانی زوری مسلمان کنی ! این بردباری و حرص خوردن سنت رسول خدا است و این وحشی گری از کجای دین فهمیده اند در شگفتم.