بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر : ۱۴۱۸۷۳

به گزارش بورس نیوز به نقل از ايكوپرس، از ميان 439 هزار خودرو توليد شده در 9 ماه نخست امسال پژو پارس بيش ترين سهم در ميان محصولات توليدي را به خود اختصاص داده است. در اين مدت بيش از 108 هزار و 760 دستگاه خودروي پارس توليد و به بازارعرضه شده است.

بعد از پارس، پژو 405 نيز از محصولات توليدي شركت ايران خودرو با توليد 83 هزار و 574 دستگاه بيش ترين سهم را در ميان توليدات اين شركت داشته است. محصول پرطرفدار 206 نيز در اين بازه زماني به تعداد 74 هزار و 906 دستگاه توليد شده و در اختيار مشتريان قرار گرفته است.

از ابتداي امسال تا پايان آذرماه 72 هزار و 780 دستگاه مدل­هاي مختلف خودروی ملي سمند نيز توليد و به بازار عرضه شده است. خودروي كار «باردو» نيز از ديگر محصولات ايران خودرو است كه طبق تقاضا و نياز بازار به ميزان 66 هزار و 998 دستگاه توليد و عرضه شده است. در 9 ماهه گذشته 21 هزار و 140 دستگاه خودروی رانا نيز توسط صنعتگران گروه صنعتي ايران خودرو توليد شده است.

سهم ثبت شده محصول تندر در توليدات 9 ماهه گذشته ايران خودرو هشت هزار و 217 دستگاه بوده است. در اين ميان محصول جديد دنا از زمان آغاز توليد تا پايان آذرماه تعداد دوهزار و 267 دستگاه را رقم زده است.

تعداد محصول سوزوكي توليد شده نيز به 407 دستگاه رسيده است. وانت جديد «پي.يو.وان» نيز به مرحله توليد آزمايشي رسيده و به تعداد 28 دستگاه توليد شده است.

گفتني است، ‌درحال حاضر توليد روزانه شركت ايران خودرو بيش از دوهزار و 400 دستگاه خودرو است كه پيش بيني مي شود با تامين به موقع قطعات، هدف كمي 600 هزار دستگاه توليد تا پايان سال محقق شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
پس چه مرگیش هست که داره توی بازار بورس درجا میزنه؟؟؟؟؟