بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تشکیل کمیته ثبات بازار سرمایه با حضور نمایندگان وزارتخانه های ذیربط و معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور گفت: در کمیته ثبات، به دنبال اتخاذ راهکارهای علمیاتی برای رفع مشکلات صنایع هستیم.
کد خبر : ۱۴۲۱۲۴

به نقل از تسنیم،فطانت در جمع اعضای کمیته رسانه بازار سرمایه، بر نقش کلیدی رسانه ها در ایجاد ارتباط دوسویه میان مسئولان بازار سرمایه و ذینفعان این بازار، به ویژه سرمایه گذاران تأکید کرد.

وی در این دیدار، کمیته رسانه را بازوی ارتباطی مؤثر میان خبرنگاران و فعالان رسانه ای حوزه بازار سرمایه و مسئولان بورس دانست و افزود: سازمان بورس از تقویت جایگاه کمیته رسانه به منظور ایفای نقش هر چه بیشتر در عرصه رسانه ای بازار سرمایه و نیز تسهیل ارتباط میان خبرنگاران و مسئولان این بازار استقبال می کند.
رئیس سازمان بورس همچنین با اشاره به شرایط کنونی بازار سرمایه، گفت یکی از موضوعات اساسی که در کنار اقدامات توسعه ای و زیرساختی بازار، هم اکنون در اولویت برنامه ها در کوتاه مدت قرار داده ایم و بصورت جدی بدنبال آن هستیم، پیگیری ابهامات و مشکلاتی است که گریبانگیر برخی صنایع بورسی شده و نگرانی هایی را برای سهامداران این صنایع ایجاد کرده است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته ثبات بازار سرمایه با حضور نمایندگان وزارتخانه های ذیربط و معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور در همین راستا و تشکیل منظم جلسات این کمیته، افزود: در کمیته ثبات، به دنبال اتخاذ راهکارهای عملیاتی برای رفع ابهام و مشکلات صنایع هستیم و تصمیمات را پس از حصول نتیجه قطعی، به اطلاع سرمایه گذاران و سایر فعالان بازار خواهیم رسانـد.
فطانت همچنین از برگزاری نشست خبری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این نشست، برنامه ها و اقدامات سازمان به تفصیل تشریح خواهد شد.
در ابتدای این نشست، پس از ارائه گزارشی از عملکرد کمیته رسانه از بدو تأسیس تاکنون، اعضای کمیته دیدگاههای خود را درخصوص راهکارهای بهبود تعاملات میان مسئولان بازار سرمایه و رسانه ها تشریح کردند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
خدا به دادمون برسه پس از تصويب بودجه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
وقتی هر روز شرکتهای مختلف به بهانه‌های غیر کارشناسی افزایش سرمایه و افزایش سهام میدن خوب همینه.
اعضای هیات مدیره‌ها هم هی پشت سر هم برای اینکه حق و حساب و مزایا جهت شرکت در جلساتشون محفوظ باشه الکی جلشه! میذارن و تصمیماتی میگیرن که فقط به ضرر سهامدار هس.
واقعا مگر واجب است قیمت سهمی مثلا خیلی از خودروییها رو اینقدر انگولک کنن که با بیست سهمش هم نشه یه آدامس خروس نشان خرید!!!؟
اصلا مگر هر چی تعداد سهام یک شرکت بیشتر بشه اعتبارش هم بیشتر میشه؟
خوب آره دیگه. مثل تولید خودروها میمونه که فقط بدنبال افزایش میزان تولید هستن. ولی دریغ از یه ذره افزایش کیفیت که هیچ... هر روز افت کیفیت دارن.
خدایا..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
تالار وحشت
امین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
تا کمیته تشکیل بشه و چیزی تصویب بشه بورس کلا سقوط کرده و مصوبه شما به درد خودتون میخوره. نوشدارو بعد سهراب !!!!!!!!!!!
روحی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کمیته داعشی هم تشکیل بدهید این بازار درست شدنی نیست چون اقتصاد کشور داغونه آقا داغون میفهمی.