بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
جلادان تکفیری داعش روز گذشته در میدان اعدام حسکه پای دو جوان سوری را قطع کردند.
کد خبر : ۱۴۲۲۸۳

عصر بانک؛گروه تروریستی تکفیری داعش که با تغییر نام دادن استان حسکه سوریه نام ولایت برکه را بر این استان نهاده است روز گذشته جنایتی بی‌سابقه در این منطقه انجام داد.

این گروه تکفیری اعلام کرد دو نفر از افرادی که به اتهام جعل و سرقت توسط پلیس‌های دولت اسلامی دستگیر شده‌اند با حکم قاضی شرع به قطع دست و پا محکوم شده‌اند.

داعش با بیان اینکه قاضی دستور اجرای این حکم در ملأعام داده؛ جمعیت زیادی از ساکنان حسکه را برای مشاهده اجرای این حکم وحشتناک در میدان اعدام جمع کرده بود.

گروه تروریستی داعش که اینگونه اعمال هولناک را برای ایجاد رعب و وحشت و محکم‌تر مناطق تحت سیطره خود انجام می‌دهد درحالی شهروندان سوری را به اتهام سرقت اعدام و یا محکوم به قطع عضو می‌کند که عناصر خود این گروه به دزدیدن پول مردم و چپاول اموال عمومی و خصوصی در مناطق تحت سیطره خود شهره شده‌اند.

رسوایی‌های این مزدوران به حدی رسیده که صدها رأس گاو و گوسفند مردم را به سرقت برده و گوشت آن‌ها را به قیمت‌های گزافی به فروش می‌گذارند.

گروه داعش که هم‌اکنون از تندرو‌ترین گروه‌های تروریستی در جهان است تاکنون جنایات بی‌شماری در سوریه و نیز عراق مرتکب شده است اما قطع پا توسط این گروه در ملأعام برای نخستین بار است که صورت می‌گیرد.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
سلام خسته نباشید
چرا شما به گذاشتن چنین خبرهایی در سایت خود علاقه مند هستید شاید میخایید بازدید کنندگان سایتتون رو بالا ببرید و درآمد تبلیغ بیشتری به دست بیاورید ولی این کار شما اشتباه و نادرست است زیرا ما استفاده کنندگان از این سایت و هموطنان عزیزمان هیچگونه خشونتی را نمیپسندیم و این موارد باعث ایجاد نوعی پرورش خشونت در ضمیر ناخودگاه آدم میشود شما که خود را سایت کار درستی میدانید از خوبی های این جهان شادی ها مطلب و عکس بگذارید از از بدی هایش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
الله اکبر لا اله الله پناه بر خدا از این همه ظلم وستم که شیاطین به نام خدا واسلام انجام می دهند پناه برخدا ازاینهمه توحش و پوسیدگی عقل
به خدا که اینان تجسم شیطاننت واعوذ با لله من شیطان الرجیم خدای رحمان ورحیم از این همه توحش بهت زده است خدایا ریشه انان رابزن که یاداور قرون سیاه وسطی یند یاداور کلیسای ان زمان ودکانداران دین مسیح انان که خود دشمن خدا بشر مسیح وانسانیت بودند
تک تیرانداز بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
خوشا به غیرت عربها
اینهمه دارام دورومشون همینه
اون طفل معصومها رو ببینید که چقدر عادت به اینهمه بی تفاوتی کردند و داراند تبدیل به انسنپانهای سنگدل میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
اگه ایران بودند دست و پای اکثر ایرانیها رو باید قطع میکردند.اولش اون آقا زاده های دزد بعد خود آقایون دزد و بعد آفتابه دزد ها که اغلب هم میهن ها هستن.
جمشید
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۴
ناشناس خوب اومدی احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
اینها وحشی ترین جنبندگان روی زمین هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
خدايا كجايي؟ يا رب.
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
تو ایران هم هست
سارا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
اصلا باور کردنی نیست اینا انسان نیستن . حیوان صد شرف داره به اینها . من نمی دونم چرا در مقابل این همه ظلم همه سکوت کردن.
یک ایرانی عاشق ایران
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳
متاسفانه در حال حاضر همه یعنی ابرقدرتها و اونا عاشق وجود داعش در منطقه هستند.چون خاورمیانه مکان تست تسلیحات فیزیکی ابر قدرتهاست و آفریقا مکان تست سلاحهای بیولوژیکی ابرقدرتها.نفت ارزان میخان.ظرف 48 ساعت کل عراق زمان صدام رو تصرف کردن حالا نمیتونن داعش رو از بین ببرن؟!!!!!!!!!!!!!عجب؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
خدایا فقط ظهور مهدی فقط همین
یک ایرانی عاشق ایران
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰
مرد حسابی حضرت مهدی ظهور کنه قبل از اینکه بره سراغ داعشیها اول میاد سراغ خودمون و به نظر من نصف ایرانیهارو باید از دم تیغ بگذرونه. من مطمعنم اولی نباشم دومین اعدامی توسط حضرت مهدی هستم.مرگ بر اسراییل مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا.مطمعنی بیگناهی که خاستار ظهور حضرت مهدی هستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
زورتون میاد نظراتت منم بذارید رو سایتتون
فرهادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
یا علی.....

این خیانکاران و مزدوران همان هایی هستند که تورا خانه نشین کردند.....
اینها شمشیر عدل تو را می طلبند.
فضای این جوامع همان فضای 1400 پیش است. گمراه و خیانکار. شمشیر علی را میطلبند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
درست داعش ادمای درستی نیستند اما این کارشون خوبوده چون دست وپای کسی رو بریدن که سرقت وجعل کرد اگه قانون ما هم اینطوری بود دیگه این مسولین واقا زادها این قدر اختلاس و کلاهبرداری نمیکردن چند تارو اعدام کنن یا دست و پاشو نو ببرن بقیه حسابشونو میکنن اینقدر پرو شدن دیگه جلو روت ازت پول میگیرن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
داعش تربیت شده های سگ های صهیونیست است.این ها بیماران روانی غرب هستند که برای نمایش خصلت صفت سگ های هار صهیونیستی به کشورهی اسلامی گسیل شده اند .ایها همه شان سگهای هارنداصلا حتی حیوان نیستند چه رسد به انسان یا اسلام معتقد به الله.لعنت الله علی الداعش فی کل ایام وفی کل البلاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۱
اگه این اسمش دینه، ما نخواستیمش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
الحق که همیشه شیاطین دین خدا را سپر قرار میدهند. چه حکومت قرون وسطی کلیسا باشند چه اسرائیل و چه داعش! همیشه در طول تاریخ همینطور بوده است. همیشه!
علی
United States of America
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
اگه قراره با این افکار یا با اینها بریم بهشت آقا نخواستیم همون بهتر جهنم برم