بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

دومین بازیگر زن در چالش عکس بدون آرایش/ تصاویر

دومین بازیگر زن در چالش عکس بدون آرایش/ تصاویر
الاخره یکی از خانم های بازیگر به چالش عجیب لیلا اوتادی با عنوان «عکس بدون آرایش» جواب مثبت داد. سمانه پاکدل برای آنکه اثبات کند واقعاً آرایش ندارد، حوله حمام را در عکس شاهد گرفته است!
کد خبر : ۱۴۲۴۳۴

دومین بازیگر زن در چالش عکس بدون آرایش/ تصاویرگفتنی است چندی 

پیش لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون همکارانش را به یک چالش جدید دعوت کرد.او در جدیدترین پست خود نوشت: این عکس صبحه وعکس بدون آرایشمه، خانمهای بازیگر رو به چالش گذاشتن عکس بدون آرایش صبح دعوت می‌کنم.

سمانه پاکدل در سریالهای روز حسرت، دلنوازان، دست بالای دست، دیگری و معراجی ها به ایفای نقش پرداخته است.(پرشین‌وی)

 بازیگران مشهور و چالش عکس بدون آرایش

 بازیگران مشهور و چالش عکس بدون آرایش

بازیگران مشهور و چالش عکس بدون آرایش


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
مجید
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اینا7قلم ارایش کردناسمشوگذاشتن بدون ارایش؟لابدمردم هم بلانسبت کندذهن هستن
ناشناس
India
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
دماغت عمل شده

خدایا این علافها تو چه فکرین مردم تو چه فکری

مشکل اینها نیستن. مشکل مردم ایرانن که اینها شدن الگوشون

اینهایی که بجز دماغ عملی، خرچ کردن پول مفت ملت و نفت، خودنمایی چیز دیگه ای بلد نیستن

تو دوران تحصیلشون اگه درس خونده باشن جزو تنبل ترین ها بودن ولی حالا شدن الگو. به ریش همه هم میخندن. حق هم دارن. یه عده عوام خود کم بین آرزو شون شده اینها

اینها اگه تعدادشون به اندازه کل کشور بود الان همه جا رو گند برداشته بود. چون همه کار نمیکردن

- تولید کنندگان دی اکسید کربن ایران
- کم هوشترین مردم ایران
- نوک دماغ بین ترین مردم ایران
-بی مصرفترین مردم ایران
ناشناس
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
وری لایک
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
حیفاون صورت زیبا و معصوم نبود رفتی عمل کردی .؟؟
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اين دماغ تازه عمل هم شده؟؟ببخشيد خانم پاكدل ولي دماغت خيلي بد شده
ناشناس
Germany
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اون چالش آب یخ برای کمک به آن بیماران خاص بود اما این چالشها برای چیه الله اعلم .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
لب ، بینی ، گونه ، چانه ، کشیدگی پوست ، اینها آرایش نیست پس چیه؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
تو که راست میگی پس.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
مطلب دوم از بالا خیلی جالب و مفید بود
جماعت بازیگر، فوتبالیست، خواننده فقط مردم رو سر کار میزارن و هوا رو هم الوده میکنن.
و فرهنگ مردم رو خراب میکنن
فقط به اسم هنر!
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
منم به چالش ضرر تو بورس دعوتتون میکنم ببینم کسی جرات داره بیاد
شیرین
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
الان این چالش دعوت نمیخواد برادر همه به اجبار تو چالش که سهله تو چاله ایم...چاله هم نه تو ته ته چاهیم:((((
ناشناس
Turkiye
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
من نمیفهمم موضوع چیه؟ اگه به رخ کشیدن و فخر فروشی باشه موجب تاسف است چون زکات زیبایی فخر فروختن و خودنمایی نیست . و امیدوارم دیدگاه انسانها درست بشه. امیدوارم .............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
خوشگلی سرمایه نیست وقتی با 10 میلیون تومان مب توان دستی به سر و صورت کشید و همه چیز درست بشه باید خوشگلی درونی داشت و عفت و حیا
امين
Germany
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
دوستان خيلي از آقايون هم دماغ عمل كردند، چرا فرهنگ ما شده تمسخر و ايراد گرفتن و پشت سر ديگران حرف زدن! به كسي چه ربطي داره آخه، اصلا موندم چرا يكنفر به خود اجازه مي دهد عكس يك زن را در اينجا قرار دهد، بعد يكسري ضرر كرده مثل من و شما حرص خود را سر عكس كسي خالي كنيم! همه مرديم جواب كارهاي خودمون رو ميديم، رو زمين ديگه بيخيال!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
الان این ربطش به بورس چیه؟؟
افشین
Germany
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
حالا از بینی عمل کرده و ابرو و سیبیل برداشته بگذریم، ولی اون خط چشم که دیگه آرایش به حساب میاد. فکر کرده حوله تنش کنه ملت میگن تازه از حموم دراومده؟!!
افشین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
حالا از بینی عمل کرده و ابرو و سیبیل برداشته بگذریم، ولی اون خط چشم که دیگه آرایش به حساب میاد. فکر کرده حوله تنش کنه ملت میگن تازه از حموم دراومده؟!!
afsar
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
مطلب دومی از بالا کاملا صحیح است تشکر
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
خدایا توبه...والا:)))

به کجا چنین شتابان !!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
والا جی بگم که خدارو خوش بیاد .......