بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
جلسه دیروز در شرایطی برگزار شد که اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز در استان های اصفهان و شیراز هم می توانستند از طریق نمایندگی های بورس نیوز در این دو استان یعنی شرکت های راتین بورس (استان اصفهان) و اطلاعات دانا سرمایه (استان فارس) به صورت آنلاین با قابلیت دریافت صوت و تصویر و فایلهای مربوطه ، جلسه را مشاهده کرده و مشارکت کنند و از این طریق در نشست حضور داشته باشند.
کد خبر : ۱۴۲۴۴۳
نویسنده :
جمشیدی
اولین جلسه تحلیلی مجازی باشگاه مشتریان بورس نیوز طی روز گذشته با همکاری شرکت کارگزاری بهمن برگزار شد. این در حالی بود که علاوه بر حضور اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز در محل کارگزاری بهمن در تهران دیگر اعضای این باشگاه در استانهای شیراز و اصفهان نیز در آن به صورت مجازی و غیر حضوری شرکت و مشارکت داشتند.

براساس گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، جلسه دیروز در شرایطی برگزار شد که اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز در استان های اصفهان و شیراز هم می توانستند از طریق نمایندگی های بورس نیوز در این دو استان یعنی شرکت های راتین بورس (استان اصفهان) و اطلاعات دانا سرمایه (استان فارس) به صورت آنلاین با قابلیت دریافت صوت و تصویر و فایلهای مربوطه ، جلسه  را مشاهده کرده و مشارکت کنند و از این طریق در نشست حضور داشته باشند. به گونه ای که از این پس امکان مشارکت غیر حضوری اعضای باشگاه مشتریان در نشست های تحلیلی فراهم شده است.

نمایندگی اصفهان

وضعیت چهار نماد خودرویی با مشارکت غیر حضور اعضاء بررسی شد

وضعیت چهار نماد خودرویی با مشارکت غیر حضور اعضاء بررسی شد

علاوه بر این، در پی تحلیل چهار نماد خودرویی یعنی "وساپا"، "ورنا"، "خگستر" و "خبهمن" طی روز گذشته، جلسه هفته آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری کارگزاری بانک سامان و با محوریت بررسی صنعت شوینده و برخی نمادهای فعال در این گروه برگزار خواهد شد.

از این رو، علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام در نشست آتی اقدام کنند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/37


همچنین فعالان بازار سرمایه می توانند در صورت تمایل به حضور در نشست های آتی و بهره گیری از مزایای آن نسبت به ثبت نام در باشگاه مشتریان بورس نیوز از طریق لینک های زیر و با پرداخت هزینه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی اقدام نمایند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه 93.10.30 ساعت 15 تا 17



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
آدرس نشست را لطفا اعلام کنید...