بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر : ۱۴۲۷۳۳
  • وزیر نفت گفت: تحریمها سبب توسعه نیافتن پتروشیمی نشده است بلکه بی تدبیری سبب توسعه نیافتن صنعت پتروشیمی در سالهای اخیر بوده است.
  • به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه صبح امروز (دوشنبه ٢٩ دیماه) در همایش پنجاهمین سال تاسیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که تحریمها از سال ١٣٩١ آغاز شد در حالی که پیش از آن درآمدهای حاصل از فروش نفت ٧٠٠ میلیارد دلار بوده است، افزود: تحریمها ربطی به توسعه نیافتن صنعت پتروشیمی ندارد در واقع عزمی برای توسعه این صنعت نبوده است، زیرا فرماندهی در این صنعت نبود.

    وی با بیان این که در آن سالها پول بود اما مدیریت نبود، تصریح کرد: عقلای صنعت پتروشیمی را از این صنعت بیرون کردند و انتظار داشتند صنعت پتروشیمی رشد کند.

    زنگنه ادامه داد: پول بود، اما مدیرانی مانند محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل پیشین شرکت ملی صنایع پتروشیمی (سالهای ٧٦ تا ٨٤)، طی این سالها در صنعت نبودند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهاد آزادمنش
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
دلار های آن موقع به ریال تبدیل شد و وام دست مردم شد و...این بود دکترین مدیریت جهانی مدیران سالهای اخیر
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
الان که نفت مفت شده باز دارین زور میزنین که بیشتر مفت فروشی و خام فروشی کنین، با چه رویی از بی تدبیری حرف میزنین؟
الان به جای اینکه خوراک پتروشیمی ها رو اونقدر بیارین پایین که توی منطقه هیچ کشور توان رقابت با تولید پتروشیمی ایران رو نداشته باشه و پتروشیمی هزینه های طرح های توسعه اش رو خودش در بیاره ،بجاش قیمت خوراک رو افزایش سرسام آوری دادین 3 سنت می خواین بیارین پایین دادار دودور راه میندازین....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کاش همون بی تدبیرها الان سر کار بودن،جناب عالی که چند دوره وزیر نفت بودی چه گلی به سر این صنعت زدی،تا حالا آمار و ارقام دوران خودت رو مرور کردی که چه آمار فاجعه باری بوده؟راستی 20 هزار میلیارد فرستادید ترکیه به دلار چنج کنید،ظاهرا گم شده،حالا واقعا گم شده یا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۸
سلام .بی تدبیری سا لهای قبل شما هنوز تو پلایشگاها حل نشده وو بی تدبیری سال قبل راهم دیدیم این هم از سال جدید شاهکار درراهاست