بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
نشست تحلیلی سه شنبه هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری کارگزاری بانک سامان و با هدف بررسی سه نماد فعال در صنعت شوینده بر گزار شد.
کد خبر : ۱۴۲۹۲۷
نویسنده :
جمشیدی

نشست تحلیلی سه شنبه هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری کارگزاری بانک سامان و با هدف بررسی سه نماد فعال در صنعت شوینده بر گزار شد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، پس از تحلیل بنیادی سه نماد "شسینا"، "شگل" و "شوش" باشگاه مشتریان بورس نیوز در نظر دارد تا در جلسه هفته آتی خود به بررسی نمادهای فعال در گروه های محصولات کاغذی و نیز انتشار و چاپ بپردازد.

برهمین اساس نشست آتی باشگاه طی سه شنبه هفته آینده مورخ هفتم بهمن جاری با محوریت بررسی نمادهایی همچون "چکارن"، "چکاوه" و "چافست" با همکاری کارگزاری مبین سرمایه برگزار خواهد شد.

لذا از اعضای باشگاه مشتریان تقاضا می شود تا در صورت تمایل جهت حضور در جلسه آتی، حضور خود از طریق ثبت نام در لینک زیر به قطعیت برسانند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/38


زمان برگزاری:

سه شنبه 93.11.7 ساعت 15 تا 17

مکان برگزاری:

میدان آرژانتین خیابان نوزدهم پلاک 13 واحد 302


شایان ذکر است که آن دسته از سهامداران و معامله گرانی که علاقمند به عضویت در باشگاه مشتریان بورس نیوز هستند با پرداخت مبلغ 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و نیز مبلغ 100 هزار تومان برای افراد حقوقی و از طریق لینک زیر به عضویت این باشگاه درآیند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
لینک ثبت نامتون مشکل داره