بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

خبر فوری مجری صداوسیما از "درگیری شدید در بورس تهران"

کد خبر : ۱۴۲۹۳۳
مجری بخش‌های خبری صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود خبر و تصاویری از تجمع اعتراضی امروز در بورس تهران منتشر کرده است.
خبر فوری مجری صداوسیما از "درگیری شدید در بورس تهران" + عکس




به گزارشایران خبر،"سوسن حسنی دخت" با انتشار تصویر زیر نوشت:

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
یک ایرانی عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
غلت کردن امنیت ملی رو خدشه دار میکنن.میخاستن سهم خوب انتخاب کنن.همشون به امید یکشبه پولدار شدن اومدن.بندازیدشون زندان و پروندشونو ببندید.ما احمق نمیخاهیم.خوش فکر.
مصطفی
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تو اول متنت رو درست بنوبس بعد غیرتت رو بکش بالا اخه ادم حسابی تو که واردی و از سهم های خوب باخبری یکشون را برامون معرفی کن ما بخریم چی میگی برای خودت
ناشناس
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تو چرا همه جا کامنت میزاری؟ کمبود داری
مصطفی
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
اقا یا خانم ناشناس به شما ربطی نداره برو به کارات برس
ناشناس
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
دوستان این بنده خدا هم حتما ورشکست شده وقاطی کرده که اینطوری مینویسه.دوست ایرانی عزیز خدا شفای عاجل بهت عنایت کنه انشاالله.
فقط با این حالت تو خیابون مواظب امبولانسهای امین اباد باش که اگه ببیننت سریع جلبت میکنن.هر موقع حالت خوب شد برو اکابر دو کلاس بخون که لااقل ابروت نره
ناشناس
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
قرصات خوردی
مصطفی
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
ها دمت سوخت حقیقت شنیدن تلخه ابرومون بردی با این نوشتنات واقعا جای تاسفه انشالله ضرری کنی که غیر قابل تصورت باشه تا دیگه از این گوزا نکنی
یک ایرانی عاشق ایران
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
مصطفی جان من قصد تبلیغ هیچ سهمی ندارم ولی کسایی که پارسال زمستان فولاد خریدن به قیمت 400 تومان الان با افزایش سرمایه 200 تومانه و دقیقا در نقطه حمایت تکنیکالی قرار داره و اگر بنیاد کار باشی شرکت عظیمی به اسم فولاد مبارکه که کاملا صنعت استراتژیکیه که در پی بر ای 4 در بازار کاملا حبابی برخی صنایع(زمستان 92)داره معامله میشه نشون از گرانبها بودنه سهمه شما اگر بنیادی کار باشی میدونی که فصل زمستان یعنی فصل رکود کل صنایع و احتمالا ریزش برخی سهمها همچنان ادامه خواهد داشت ولی در اکثر سهمها دایورژنس تکنیکال کاملا مشهوده که آلارم خریده.تمام صنایع به صورت فصلی عمل میکنند و همیشه بهار و تابستان موقع رشده و علت این ریزش سنگین برخی صنایع در طی بهار و تابستان 93 حبابی شدن ارزش ویژه برخی صنایع به طبع رشد دلار بود.پس خواهشن درست تحلیل کنید .و متاسفانه نفس بازار بورس همینه که فقط 10 درصد برنده های اصلی هستن.مراقب سرمایه و عمرتون باشید.هیچ کسی حتی دولت مسعول حماقت ما نیست بجز خودمان.ناشناس کامنتهای منو جواب نده.جواب شما را در خبر همسرم دیگه مرا دوست ندارد دادم.
ناشناس
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
آدم عاشق خودت را به خواب زدی مثل اینکه . آخه هرد حسابی کدوم امنیت ملی را صحبت می کنی ؟ هر بخشی را دست می زاری یکی از یکی بدتر ! فردی 7 سال معاون اول رییس جمهور بوده حالا اختلاسش رو می شه . بابک زنجانی چند هزار میلیارد .... توفلان جای دیگه چند هزار و ... این داستان ادامه داره . حالا چهار بدبخت که سرمایشون به 50 تومنم نمی رسه دارن نابود می شن شدن ضد امنیت ملی . باید می رفتن دلار می خریدن که دلار بشه 5 هزار تومان اونوقت می فهمیدی ضد امنست ملی یعنی چه .
افشین
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
بی سواد هر وقت فرق غلت و غلط رو فهمیدی بعد بیا نظر بده.
ناشناس
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
بدبخت
ناشناس
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
برات متاسفم با اون طرز حرف زدن و افکار فاسدت , آقا یا خانم ایرانی عاشق
ناشناس
United States of America
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
چه جالب صدا سیما با تبلیغ و بوق و کرنا ملت را به بازار بورس کشید..و ملت 15 ماه است به خاک سیاه نشستند...دریغ از اعلان عمومی در صدا و سیما...جنابان آقایان و خانمها در صدا وسیما شما مشغول مچ گیری از یکدیگر باشید..و ملت حقشان سوختن و دم نزدن هست...
شکرستان
Germany
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
از فردا در تلویزیون نخواهد بود.
یک خواننده
United States of America
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
چرا دروغ نوشتی خانم گوینده، شما که اونجا نبودی، تجمع شد، ولی نه میزی شکست و نه شیشه ای!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
به نماینده محترم مجلس بگویید که وقت ندارد ؟؟؟ البته همیشه برای مردم وقت ندارد...؟
امير
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
آفرين به اين شيرزن كه اخبار واقعي را پخش كرده
ناشناس
Germany
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
امیدواریم به سرنوشت عمو پورنگ دچار نشه
سهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
شايعه هستش....همه چي ارومه من چقدر بدبختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
طفلکی ممنوع التصویر میشه
دخالت در کار از ما بهتران
جلال
United States of America
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
دردود بر مجری شجاع و راست گو البته ایشون قطعا خودشونم سهامدارن حتما و بازم درود بر این شیر زن که با وجود تبعات این کارش بازم از خیلی از مسولان که سرشون رو مثل کپک زیر برف کردند مسولیت پذیر تره
مجید بورس باز
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
دردود ؟!!!
شریف
Germany
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
پاسخ به یک ایرانی توخودت غلت کردی احمق .تمام سهامهای بنیادی وغیربنیادی منفی وکلی ضرررسوندندهالایعنی توهمش باسهماد سودکردی /غلت کردی
مسعود
Germany
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
زنده باد پدیده با وجود همه جانبه هجمه ها هنوز روی پای خود ایستاده میدونید برای چه چون سرمایه گذاران با وفا یی دارد یاداوری میکنم به همتون پدیده هیچگونه شاکی ندارد
ناشناس
Finland
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
آقای یک نفر عاشق ایران اول برو نهضت سواد آموزی دیکته یاد بگیر بعد نظر بده آن غلت نیست بلکه غلط است در ضمن ادب معرف شخصیت است ایران عاشق بی معرفت نیاز ندارد اینجا ایران مهد بوعلی سیناست.
مصطفی
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
افرین بر شما
نجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تقصیر روحانی هست. موقعی که داشت سپاه و نیروی انتظامی رو می زد باید فکر اینجاش رو هم می کرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
بورس اروپاوامریکاوچین همش مثبت وسودده
بوری ایران یک سال ونیمه منفیه
ماهمه ایرانی هستیم ومیخاهیم درایران سرمایه گذاری کنیم انهایی که عاشق خشک وخالی ایرانند
درعمل بیایند دربورس بعد ابراز عاشقی کنند
سیاست نادرست دولت وضع را به این حالت کشونده
درود براحمدی نژادقهرمان
خليلي
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
آره درود بر انتقال دهنده 22 ميليارد دلاربه استانبول ودبي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
خیلی دوست دارم یه کارشناس بیاد دلایل رشد گذشته بورس رو بررسی کنه و و حقایق نهان و رانت ها رو آشکار کنه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
غلط را تو کردی کامنت یک . اول که همه ی بازار سهم خوب و بد منفی است و از بیسوادی و احمقی چون تو که احتمالا دست به دیگ مفت خوری بند است و از اون کلاشای الاف و بیکاری هستی که بدرد شعار دادن میخوری و نان زن و بچه ات را مردم زحمت کش باید بدهند و تو بیایی به مردم توهین کنی .
ناشناس
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
درود بر شرفت کاربر محمد...اینها شبیه شیطان صفت میمونند...
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
آقای به اصطلاح عاشق ایران کجای دنیا صنایع زمستان رکود دارند اگر اینجور باشد که پس کلا 6 ماه کارکنیم بقیه را تعطیل کنیم اینطوری هزینه ها هم کم میشه درضمن شما به چه حقی به هموطنات توهین می کنی هیچکس برای یک شبه پولدار شدن وارد بورس نمیشه برای اینکه همه می دونن که بورس برای یک شبه نیست
تلوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کسی نمی خواهد یک شب پولدار شود قیمت بعضی از سهام نه تنها 4 تا 18 سال رشد نکرده اند جالب اینکه در 3 ماه اخیر ان حداقل قیمتی هم سقوط کرده وسهام 350 تومانی شده 90 تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 سال در این قیمت ها باشد وبعد از مدتی بشود ارزش اسمی وپایین تر از ان!