بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
ایستانیوز: عضو کمیسیون تلفیق مجلس از برسی حذف حانوارهای پردرامد از چرخه دریافت یارانه خبر داد و اعلام کرد: در کمیسیون تلفیق در بودجه سال ۹۴ پیشنهاد شده است که خانوارهایی که بالای پنج میلیون درآمد دارند از چرخه دریافت یارانه حذف شوند.
کد خبر : ۱۴۳۰۳۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، ندیمی، کمک به اقشار ضعیف و پیشرفت در روند اجرای پروژه های عمرانی را جزو اهداف بودجه سال آینده در کشور اعلام کرد و به میزان گفت: در صورتی که اقشار پردرآمد از چرخه دریافت یارانه حذف شوند یارانه آنها صرف کمک به اقشار آسیب پذیر و یا این که صرف امور عام المنفعه خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه دولت یازدهم باید برای رفع مشکلات کشور تصمیمات انقلابی بگیرد، گفت: دولت باید نمایندگان مجلس را یاری کند تا در کمیسیون تلفیق و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۴ پردرآمدها از لیست یارانه بگیران خارج شوند.
نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان این که در خصوص اقدام دولت در حذف ثروتمندان از دریافت یارانه گفت: در این رابطه قانون هدفمندی یارانه‌ها موجود است که در آن نسبت درآمد خانوار مطرح است؛ یعنی حذف مطلق نیست ولی نسبت درآمد مهم است و برابری در پرداخت وجود ندارد.
ندیمی، ادامه داد: دولت تاکنون میزان درآمدی را که ملاک حذف از دریافت یارانه باشد اعلام نکرده است، از این رو دولت در بودجه سال آینده باید بگوید که میزان درآمد ماهانه چقدر باشد و براساس آن، گروه‌هایی که از دریافت یارانه محروم می‌شوند را مشخص کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
شما را به خدا به فکر کارمندان و بازنشستگان و کارگران و کلا" حقوق بگیران زیر 5000000تومان باشید
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
والا من و خانمم دو نفري كارمنديم و حقوق بگير
ولي گفتن انصراف بديد حمايت ميكنيم

من انصراف دادم و شدم سوژه ي فاميل :)

اميدوارم كه يه فكري به حال اونايي بكنن كه ماهي 10ميليون درآمد دارن و يارانه هم ميگيرن .
ناشناس
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
همیشه در کشورهای جهان سوم راستگویی و اعمال پسندیده یک عمل ناپسند از نظر عموم افراد دیده میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
بیخیال.شما نماینده مجلس هستی و تا آخر عمر حقوق بگیر.حالا کارهای دیگه بماند
سورنا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
چند سال قبل نون رو با شیب تند گرون کردند آقایون گفتن که میخواهیم کیفیت نان را افزایش بدهیم ولی همونی بود که روز قبل از گرونی بود.امسال هم نون رو با شیب ملایم!!! گرون کردن بازم گفتن عوضش کیفیت نون رو بهتر میکنیم بازم همون نون بود و هیچ تفاوتی نداشت.یارانه های سوخت رو حذف کردند و گفتند عوضش به تولید یارانه میدیم هنوز ندادن .دروغی بیش نبود.ای ملت غیور بدونید که این داستانم هم دروغی بیش نیست.کلا تو این مملکت همه چیز دروغه مگر خلافش ثابت بشه.بورس نیوز شرف داشته باش حذفش نکن.خفه شدیم بس دروغ شندیدم .بیچاره ملتی که عزیزانشون رفتند و خونشونو دادند واسه این هایی که نه واسه خون شهدا ارزش قائلن نه واسه مردم دل میسوزونن.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
فقط میزان درآمد ملاک نباشد اصل میزان سرمایه و ملک و املاک میباشد در این روزگار سرمایه است که با خود سرمایه می آورد چشمتان را به در آمد کارگران بد بخت ندوزید که در :ارهای سخت و زیا« آور با بد بختی ساعتها اضافه کاری میکنند تا چندر قاز پول به دست بیاورند و گوشه ای از مشکلاتشان را حل کنند قبل از همه و بصورت اجباری و نقد مالیات پرداخت میکنند در صورتی که سرمایه دارها با حسابسازی در آمد خودشان را کم نشان میدهند و مالیات نمیدهند و یارانه هم میگیرند در آخر هم یارانه همین کارگر بدبخت قطع خواهد شد میگید نه تماشا کنید!!!!!!
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
والا من و خانمم دو نفري كارمنديم و حقوق بگير
ولي گفتن انصراف بديد حمايت ميكنيم

من انصراف دادم و شدم سوژه ي فاميل :)

اميدوارم كه يه فكري به حال اونايي بكنن كه ماهي 10ميليون درآمد دارن و يارانه هم ميگيرن .