بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس؛

پیشنهاد کاهش یارانه نقدی به ۳۰ هزار تومان

پیشنهاد کاهش یارانه نقدی به ۳۰ هزار تومان
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: پیشنهادات مختلفی برای هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده از جمله کاهش یارانه نقدی به ۳۰ هزار تومان است.
کد خبر : ۱۴۳۱۸۸
رجب رحمانی با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: مهمترین بحث این جلسه مربوط به دو موضوع هدفمندی یارانه‌ها و نیز تعیین قیمت نفت است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به پیشنهادات نمایندگان در مورد موضوع هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: یکی از پیشنهادات این است که یارانه نقدی خانوارها به 30 هزار تومان کاهش یابد و فقط خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی از یارانه نقدی بیشتری برخوردار شوند، اما این موضوعات و نظرات هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

این نماینده مجلس در مورد قیمت نفت نیز گقت: دولت محکم روی قیمت پیشنهادی نفت 72 دلار در لایحه بودجه 94 ایستاده، اما برخی نمایندگان از نرخ 40، 45 و 50 دلاری برای نفت پیشنهاد می‌دهند.

وی تاکید کرد:‌ احتمال دارد امروز یا فردا بحث قیمت نفت جمع‌بندی شود.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
موافقم
اقای محترم
United States of America
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
موافقم یارانه کم شود
تا مبادا خدای ناکرده بخاطر تنگناهای اقتصادی
مجبور به مصالحه با استکبار جهانی شویم.
عثمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
شما حقوقهای میلیاردی نگیرید.اینقدر حساب کتاب نمیخاد همه قیمتهارو جهانی کنید پول مردم هم بدهید ماهی 250000
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
اقایون کاخ نشین شکم سیرن. اصلا نمی فهمند که جمعیتی فقط با همین پول یارانه زنده موندن
سعید
Finland
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
قیمتها را به زمان قبل از یارانه ها بگردانید ، بعدا در مورد قظع یارانه ها صحبت کنید.
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
اگر جرات دارید از ثروتمندان مالیات بیشتری بگیرید والا الانش هم همین یارانه ای که می دید کفاف پول آب و برق و گاز رو هم نمی ده ،
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
سلام واقعا خجالت دارد .کدام یارانه .مگر این یارانه را به جای اصلاح قیمت سوخت ندادند مگر قیمت بنزین بیشتر از ان چیزی است که می فروشند .سوخت را به قیمت واقعی به مردم می دهند وارزش یارانه به نصف هم کاهش پیدا کرده حال با بی کفایتی پیشنهاد کاهش می دهند .نمایندگان مجلس اگر تمام یارانه هم قطع شود باز از دست شما ودولت برای بهبود وضعیت کشور کاری بر نمی اید .چون لیاقت وشایستگی ندارید .دلیلش این بس که دولت جناب احمدی نژاد نفت بیش از 100 دلاری فروخت وجز اختلاس وفساد نهادینه ارمغانی نداشت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
از اول هم این یارانه دادن اشتباه بود
رئوف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
وقتی عرضه ندارید یارانه ثرومتندان رو حذف کنید چرا به یارانه بقیه افراد دست درازی میکنید. شما نماینده ها واقعاً آخرت رو قبول ندارید؟؟؟!!!!!
حسن هستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
نتونستین اغنیا رو شناسایی کنید راحت ترین راه رو میخواین انتخاب کنید.کمیسیون تلفیق پیشنهاد نده مملکت بهتر اداره میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
30 هزارتومن؟!!! شوخي كرده.سنگك رو كردن 2000 تومن اونوقت يارانه رو كاهش ميدن؟تازه حقوق بازنشسته رو هم 14 درصد زياد كردن اونم با تورم به اصطلاح 25 درصدي كه در واقع 100 درصدي هست.اين دولت از جون مردم چي ميخواد اينطوري افتاده به جون مردم؟گدامون كردين.ول كنيد ديگه.
اشکان
Germany
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
یکم از دزدی ها کم کنسد برای هر ایرانی ده یا بیست برابر اینم هم پولی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
سالی که زوره 13 ماهه . آقا کسی انتقادی داره ؟ خوب دوستان منتقدی نیست . پس تصویب شد : یارانه حذف و مقرر شد به جای 45 هزارتومان یارانه , هر ماه مردم به صندوق دولت 80 هزارتومان پول واریز کنن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
قیمتها رو نصف کنید 30 که خوبه اصلا یارانه ندید
کیومرث
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بعله دیگه حالا که وضع معیشت مردم بهتر شده و ارزانی فراگیر شده باید هم یارانه ها را کم کنند
ناشناس
United States of America
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
پیشنهاد ی عالی است ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
خجالت نکشید من پیشنهاد میدم 30تومن هم از مردم بگیرید
دیگه همه چی آزاده شده 1000برابر گران ،خرتون از پل گذشته راحت باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اتفاقا خیلی هم خوبه. چون لااقل مردم روزی یه قرص نان را مجانی دریافت میکنند.
تا اونجایی که من یادم هس قرار بود خیلی چیزا مجانی بشه. برا شروع خوبه. مبارکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
تورم آبش کرده کافی نیست؟!
45 تومن الان نسبت به اولین دورهء پرداخت یارانه شاید ارزشش 10 هزار تومان شده!!!!
چیزی ازش نمونده که اونم بخواهید کم اش کنید!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اینا دست پیش وگرفتن طبق قانون در مرحله دوم طرح هدفمندی با افزایش حاملها باید یارانه ها افزایش پیدا کنه دولت نه تنها اینکارو نکرده حالا میخاد کمش هم بکنه واقعا که دولت تدبیر وامیده با شیب ملایم پدر همه رو دراورده
شکرستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
چطوره ماهم پیشنهاد بدهیم حقوق نماینده ها ماهی 700 هزار تومان شود؟ولی بطور شفاف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
خیلی جالبه ممنون از این پیشنهادات !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بجای اینکه یارانه ثروتمندانو حذف کنید زورتون فقط به بیچاره ها میرسه، واقعا متاسفم برا همچین تصمیم گیرانی که انقدر ترس دارین نمیتونین یارانه ثروتمندارو حذف کنید...