بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
این جوان ۲۷ ساله تصمیم گرفت تا به روشی بی نظیر برای آخرت خود یک زندگی خوب را بسازد.
کد خبر : ۱۴۳۳۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،او در طول یک سال گذشته بیش از 8500 تیکه پیتزای رایگان به بی خانمان ها داده است تا از گرسنگی جانشان را از دست ندهند. زمانی که "ماسون وارتمن" از کار خوبش در وال استریت استعفا داد تا به فروش پیتزاهای یک دلاری مشغول شود بسیاری فکر می کردند که او دیوانه شده است و قصد دارد دنیای خود را با این کار خراب کند اما وی فکر دیگری داشت.

این جوان 27 ساله تصمیم گرفت تا به روشی بی نظیر برای آخرت خود یک زندگی خوب را بسازد. او در طول یک سال گذشته بیش از 8500 تیکه پیتزای رایگان به بی خانمان ها داده است تا از گرسنگی جانشان را از دست ندهند.


او که مغازه اش در یک منطقه فقیرنشین بنا شده است همیشه به بی خانمان ها پیتزای رایگان می داد تا اینکه روزی مردی درخواست کرد پول پیتزای اولین فقیری که از در وارد شود را بدهد و "ماسون" تصمیم گرفت تا به افتخار این مرد یادداشتی را روی دیوار بچسباند.

این خبر در شهر پخش شد و هزاران نفر به این مغازه آمدند تا برای فقیران غذا بخرند. حالا دیوارهای این مغازه پر از نوشته های جالب شده است و روزانه 30 تا 40 بی خانمان می توانند از گرسنگی نجات پیدا کنند.

منبع:صبحانه


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
اگر من بعنوان مسلمان به بهشت نروم مطمئنن این آقا جای مرا خواهد گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
راستی دین ایشون چیه....!!
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
فکر میکنم مشرک باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
مردي،مرد
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
خسته نباشی مرد.
آفرین
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
خداوند به کسب و کارت خیر بده .
یک ایرانی عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
جهت اطلاع عموم ایرانیان.دوستدارن ایران یک دهم درآمد ماهانه رقم زیادی نمیشه.خواهشمندم یک دهم درآمد ماهانه خود را صرف امور خیریه کنید .مطمعن باشید این کار را انجام بدید هیچ فقیری در ایران نخواهد بود و آخرتتان هم تضمین شده است.بزارید دلامون هم باحسین باشه.ونه فقط با زبون بگیم یاحسین.این کار رو بصورت زنجیر وار انجام بدید.
hamid
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
کارشون قشنگه ، اما اگه ایشون مثل بیل گیتس ثروتمند میشد ، میتونست به ده ها کشور آفریقایی وام بده و میلیونها گرسنه نه تنها نجات بده ، بلکه کاری کنه که خودشون ماهی گرفتن رو یاد بگیرند ...
امیدوارم این دست افراد در بین میلیاردرها زیاد شوند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
مسئولین ما هم از این الطاف به مردم میکنن سالی 12 ماه همه جوره درآمد کسب میکنن برای پاک شدن درآمدشون تو محرم خرج میدن و همچنین شب سال نو تو جشن نیکو کاری برای خود شیرینی چند میلیون تومن کمک میکنن ، خدا خیرشون بده خیلی با محبت هستند و به فکر مردم هستند