بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶

تصاویر انقلاب بهمن 57 به روایت عكـاس آمریكایی

کد خبر : ۱۴۳۷۰۶

"دیوید بارنت" عكاس خبری مشهور آمریكایی، یكی از عكاسانی است كه حوادث بهمن 1357 را با دوربین خود ثبت و روایت مصوری از انقلاب ایران تهیه كرده است

دیوید بارنت در كیوسك تلفنی در تهران بهمن 1357


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
منظور عکاس نمایش دمکراسی در اجتماع است .بی حجاب وبا حجاب بی ریش باریش موبلند وموکوتاه با حقوق یکسان کنار هم. هیچ نشانی از تفکیک عقاید فردی وجود ندارد.لپ مفهوم عکس یعنی ازادی فردی .
ایرانی
Germany
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
هییی...چی بگم؟!...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
خیلی دوست داشتم نسلی که انقلاب کرد یک بار دیگه به 35 سال پیش باز می گشت . چون مطمینم در کارشون مصمم تر می بودند و انقلاب رو زودتر به پیروزی می رسوندند . مطمینم
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
هوا دلپذیر شد . اما هنوز تعداد قلیلی شاهنشاهی مذدور هستن ولی عددی نیستن . درود بر انقلاب
ناشناس
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
همین 46 نفر که منفی دادن
یک ایرانی عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
هیچوقت انگلیس فکر نمیکرد انقلاب ایران یک روز تبدیل به یک خار در چشم انگلیسها بشه.برید خوب مطالعه کنید.امپراطوری ایران اسلامی در حال شکل گیریه.مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
چقدر خوش تيپ بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
سلام.هستند خیلی هم زیاد ولی دانا وتوانا خدا نگه
Elhamkharath
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
هیییییییییی