بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر : ۱۴۳۷۸۱
فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در مصوبه کمیسیون تلفیق اندازه خانوار برای دریافت یارانه مشخص نیست اما در عین حال پزشکان، وکلا، قضات و استادان دانشگاه از لیست پرداخت یارانه نقدی در سال آینده حذف خواهند شد. جعفر قادری در مورد تعیین سقف 5/ 2میلیون تومان درآمد و مشمولان یارانه‌‌بگیر، گفت: البته این مصوبه اشکالاتی دارد و اینکه بعد خانوار مشخص نشده و خانوار یک نفره و 10 نفره با تعیین سقف 5/ 2 میلیون تومان تفاوتی ندارد. وی تاکید کرد: در این پیشنهاد درآمد خانوار مطرح شده و نه سرپرست که شامل مجموع درآمد است و باید به این نکته توجه شود، اگر تعداد فرزندان از میانگین بالاتر برود، باید شرایط درآمد تغییر کند و به ازای هر نفر 500 هزار تومان افزایش یابد که به عدالت اجتماعی نزدیک‌تر است. به گفته قادری اگر پیشنهاد کمیسیون تلفیق در صحن مجلس رای بیاورد، استادان دانشگاه، پزشکان، وکلا، قضات و قشرهای حقوق‌بگیر بالای 5/ 2 میلیون تومان از یارانه نقدی حذف می‌شوند. وی افزود: در بعد هزینه هیچ موضوعی پیش‌بینی نشده است و احتمال دارد، پیشنهاد جدیدی ارائه شود و ثروت خانوار نیز مدنظر قرار گیرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
آقای قادری، شما که خیلی دغدغه عدالت اجتماعی دارین!
یکی دوتا سوال دارم؛
اولا اینکه، این اصناف محترم چند درصد جامعه رو تشکیل میدن که حذف یارانشون مشکلات شما رو حل میکنه؟!
دوماً، به نظرتون خانواده های این دوستان معمولاً چند نفری هستن؟!!
ثالثاً، مگه این عزیزان غیر از سایر ایرانی ها هستن که باید از جق و حقوقشان، به این شکل چشمپوشی بشه؟!!!
رابعاً، الی آخر...!
یه نگاه سطحی به صنوف این اقشار بندازید، به نظر نمیاد که احیاناً مثلاً زبونم لال! دوستان مجلسی میخوان در قشر روشنفکری جامعه نسبت به دولت ایجاد نارضایتی کنن؟!!!!
ایضاً، شما اگه واقعاً در صدد جبران کسری بودجه هستی، فکر نمیکنی این همه وقت و تمرکز و هزینه مجلس رو اگه خرج پیگیری سیستم مالیاتی کنی، به نتایج بهتری میرسی...!
حمید خوش نویس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
آسیاب به نوبت بزودی تمام ملت از دریافت یارانه حذف میشن اما این بازی ها واسه اینه که مردم در اعتراض با همدیگه همصدا نشن امروز من بگم که من دانشجویم یا کاسبم وکیل و دکتر که نیستم به من چه فردا هم وکیل ودکتر ها بگن من که کاسب نیستم به من چه به این ترتیب هیچ صدای در نیاد از کسی این کاریه که مدتهاست دارن سرمون در میارن بعدشم وقتی خودشون به کمتر از چند هزار میلیارد رضایت نمیدن مشکل همین 45 هزار تومن ماست فقط ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
من یک باز نشسته هستم با 5 سر ائله با حقوق 1200000 تومان عده ای هستند 2 نفر وهر دو نفر حقوق بگیر اگر ایان ها لحاز نشود این که عدالت نیست
ناشناس
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
بااین املا فکر نکنم تو گروه ذکر شده در خبر برای حذف یارانه باشید پس نگران نباشید .
یک وکیل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
از اولش هم وکلای محترم هیچ ارتباط در یافتی مالی با دولت نداشته . خود شما خودتونو به وکلا چسبیدین حالا هم قطع کنید هیچ مشکلی برای وکلا پیش نمی اد بدین به اونایی که به مفت خوری عادت کرده اند.