بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴

وانت پرشیا, محصولی متفاوت از ایران خودرو

کد خبر : ۱۴۳۸۱۶
به نظر می رسد محصول جدیدی که ایران خودرو قصد ارائه آن به بازار را دارد مخلوطی از پرشیا ,سمند و پژو GLX باشد.

به نظر می رسد محصول جدیدی که ایران خودرو قصد ارائه آن به بازار را دارد مخلوطی از پرشیا ,سمند و پژو GLX باشد.

:

persia2 وانت پرشیا, محصولی متفاوت از ایران خودرو/ تصاویرpaersia1 وانت پرشیا, محصولی متفاوت از ایران خودرو/ تصاویر

وانت پرشیا, محصولی متفاوت از ایران خودرو/ تصاویر

وانت پرشیا, محصولی متفاوت از ایران خودرو/ تصاویر


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
این محصول زرافه گاو پلنگ عجب زشت ومسخره است همان وانت پراید را کم داشتیم که وانت پرشیا هم به ان اضافه شد.
خدا کنه تحریما برداشته شه که لااقل چندتا ماشین خشگل بیاد وتولید بشه.والا کارخونه های خودرو سازی برا تولید محصولات جدید چندتا ماشین را سرهم میکنن و اسمشا میذارن نبوغ در صنعت خودرو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
ابروی پیکان استشن رابا این کارادون بردید.
بورس نیوز تیتر تو هم خیلی اغراق امیزه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
مبارکه . انشاالله به کشورهای ژاپن و کره جنوبی صادرات داشته باشیم که دیگه پز ماشیناشون رو ندن
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
فقط همینو کم داشتیم
درود بر مهندسین و نوابغ گروه های خودرو سازی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
شغل جدید خودرو سازان ایرانی : وانت سازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
وای پرشیا هم لوسش کردند رفت
ناشناس
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
منظور لوث است؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خدا رو شکر تو صنعت خودروسازی پیشرفت کردیم . قبلا فقط چراغ ها رو عوض می کردیم الان کلا تمام خودرو های داخلی رو کردیم وانت (تندر 90 - پراید - پژو و ...) . خدا رو شکر انقدر هم رونق وجود داره و صنعتی شدیم که همه به وانت احتیاج دارند . امیدوارم یه وقت مدل کروک وانت ها رو نسازند و به جای خودروی اسپرت و دو در هموطنان عزیزمون نفروشن!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
با آبروی تاریخ ایران بازی میکنید خداوند جوابتان رادهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
قیمتش حتما 40 میلیونی هست . خدا یه عقل به برخی مسئولین و یکمم پول به ما ملت بده
سید
Indonesia
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
فقط کارخانه های خوردوی ما یاد گرفتن تغییر ظاهر بدن تا چیز جدید درست کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
وای خدایا، همین یکی رو کم داشتیم!
m gh
Germany
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
فردا وانت رنو5 هم تولید میکنن.به این میگن پیشرفتiiiii
عزيزي زنجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
كشورهاي ديگر هم در صنعت رشد مكند ماهم توجعل كردن پيشرفت مكنيم كلي هم افتخارهم ميكنيم به ...
محمد آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
دمتون گرم، کلی خندیدم. خوب شد پرشیا رو ردش کردم رفت...
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
خدا رو شکر تو صنعت خودروسازی پیشرفت کردیم . قبلا فقط چراغ ها رو عوض می کردیم الان کلا تمام خودرو های داخلی رو کردیم وانت (تندر 90 - پراید - پژو و ...) . خدا رو شکر انقدر هم رونق وجود داره و صنعتی شدیم که همه به وانت احتیاج دارند . امیدوارم یه وقت مدل کروک وانت ها رو نسازند و به جای خودروی اسپرت و دو در هموطنان عزیزمون نفروشن!!!!!!!!!!


آقا سعید ایول...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
وانت ژیان

منتظر اقدام مبتکرانه ونهایت خلاقیت وهوش مدیران دو خودرو ساز هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
مدیر خودروسازی ایران خودرو تبریز طی سخنانی در افتتاح خط تولید وانت کاریا (پرشیا) امریکا را به مبارزه طلبید
ناشناس
Germany
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
برا ما که کنجد رو بربری میریزیم یه آپشن محسوب میشه،عجیب نیست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
این وانت پژو و پراید آبرو همه وانت هارو بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کار دیگه از دستشون بر نمیاد اینقدر قطعات چینی تو انبار ها دپو شده
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
والا نظر سنجی هارو میبینم یکم تعجب میکنم
من به کل ازش خیلی راضیم

اگر دوستانی که انتقاد کردن مثل من باید یک سال مداوم سوار وانت پیکان بشن اون موقع متوجه میشن همین طراحی زشت خیلی خیلی بهتر از وانت پیکان بدون کولر کابین تنگ کمک های داغون و اخر اینکه فاصله سر لا شیشه جلو خیلی کم هست

من که راضیم ازش قیافش هم هرچی باشه بهتر از وانت پیکان داغون هست
armin
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
يعني اگه اين خودروسازا يه وانت از هر ماشيني نفرستن بازار شب روز نميشه
Ar
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
هنوزم از رو نرفتن خخخ