بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
بررسی مقوله ای جدید در بازار سرمایه:

نخستین همایش ادغام و تملیک در روز 27 بهمن برگزار می شود

در این همایش رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل بورس انرژی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه نوین به سخنرانی می پردازند و مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان و دکتر رحمانی، اقتصاددان و استاد دانشگاه الزهرا و دکتر جمشیدی فر، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار به ارائه مقاله خواهند پرداخت.
کد خبر : ۱۴۴۰۳۷

مرکز مالی ایران به عنوان مرکز آموزش ها و پژوهش های تخصصی در حوزه بازارهای مالی کشور با همکاری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، نشستی تخصصی با موضوع ادغام و تملیک را در روز 27 بهمن ماه در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، علی نقوی، مدیر عامل مرکز مالی ایران در خصوص این همایش عنوان داشت: مبحث ادغام و تملیک مبحث مهمی است که در دنیا روی آن کار شده است و در ایران نیز مبحث جدیدی است که احتیاج به توسعه دارد.

وی در این خصوص ادامه داد: ادغام و تملیک از مباحث مرتبط با بازار سرمایه است که در این راستا، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و مرکز مالی ایران با برنامه ریزی های انجام شده نخستین همایش ادغام و تملیک را در روز 27بهمن ماه برگزار می کنند.

وی در ادامه در خصوص برنامه های همایش توضیح داد:در این همایش رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل بورس انرژی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه نوین به سخنرانی می پردازند و علی تیموری، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان و دکتر رحمانی، استاد دانشگاه الزهرا و دکتر جمشیدی فر، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

وی مباحث مطرح شده در این همایش را اینگونه بیان کرد: در این نشست 15 مقاله حول محورهای چالش های ادغام و تملیک در ایران، نقش شرکت های تأمین سرمایه در ادغام و تملیک، بررسی موضوع ادغام و تملیک از منظر مقرراتی و ابعاد حرفه ای و کاستی های عملیاتی، جایگاه ادغام و تملیک در بازار سرمایه و مفاهیم نظری ادغام و تملیک ارائه خواهد شد.

نقوی افزود: به شرکت کنندگان در این همایش، گواهی نامه حضور ارائه خواهد شد و علاقه مندان به ثبت نام در این همایش می توانند با دبیرخانه همایش به شماره 66724545 تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر