بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
معاون اول رئیس جمهور با دعوت رسمی نخست وزیر عراق برای انجام سفری سه روزه به این کشور سفر کرد.
کد خبر : ۱۴۴۱۳۷
به گزارشافکارنیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش به منظور انجام سفری سه روزه به عراق سفر کرد، این سفر به دعوت رسمی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق انجام می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور را در این سفر، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، یحی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، پیروز بخت رئیس سازمان استاندارد ایران و معاون هماهنگی و نظارت معاون اول همراهی می‌کنند.

در این سفر سه روزی اسحاق جهانگیری علاوه بر زیارت عتبات عالیات با رئیس جمهور، نخست وزیر و برخی از مقامات کشور عراق دیدار و گفت‌وگو و تفاهم‌نامه‌هایی نیز به امضای طرفین خواهد رسید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
همشون رفتن زیارت ما هم خوابیدیم خونه از بیکاری خدا قبول کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
ای کاش بازدیدی از جنوب عراق و منطقه ای که منشاء گرد و غبار ورودی به خوزستان است هم داشته باشند و با همفکری دولت عراق و احتمالاً کویت راه چاره ای برای جلوگیری از ایجاد جریانهای گرد و غبار بیاندیشند. جریان باد و ابرهای ورودی به ایران اکثراً غرب به شرق با منشاء دریای مدیترانه می باشند. بنابراین اگر راه حلی برای بیابانهای جنوب عراق و شمال کویت پیدا نشود، بواسطه جهت باد، خوزستان قهرمان همیشه با این مشکلات درگیر خواهد بود.