بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
یک منبع آگاه در پی توقف نماد معاملاتی خبر داد:

تعدیل منفی در "کگل"/اولین آثار نامطلوب حق انتفاع از معادن

در حال حاضر یکی از عوامل این تعدیل منفی در بودجه سال آینده شرکت صنعتی و معدنی گل گهر مربوط به پیشنهاد دریافت حق انتفاع 25 درصدی از معادن سنگ آهنی در بودجه سال 94 دولت است.
کد خبر : ۱۴۴۱۴۶
نویسنده :
محمدآموخته
صبح روز جاری، نماد معاملاتی "کگل" پیش از آغاز معاملات روزانه بازار سهام جهت اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد.

در همین ارتباط، یک منبع آگاه در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز توقف نماد معاملاتی شرکت فوق را در راستای اعمال تعدیل منفی سود با اهمیت و بیش از 20 درصدی در اولین سود پیش بینی شده سال مالی 94 نسبت به سال مالی 93 عنوان کرد و افزود: در حال حاضر یکی از عوامل این تعدیل منفی در بودجه سال آینده شرکت صنعتی و معدنی گل گهر مربوط به پیشنهاد دریافت حق انتفاع 25 درصدی از معادن سنگ آهنی در بودجه سال 94 دولت است.

وی در ادامه افزود: دریافت حق انتفاع 25 درصدی از شرکت های سنگ آهنی در میزان تحقق بودجه پیش بینی شده سال مالی جاری و همچنین میزان سودآوری شرکت های مذکور در سال آینده اثرات منفی در پی دارد.

این منبع آگاه در خصوص زمان بازگشایی نماد معاملاتی "کگل" خاطر نشان کرد: اکنون مراحل نهایی تهیه و ارایه اولین گزارش بودجه برآوردی سال مالی 94 به سازمان بورس در دست اقدام می باشد که پس از ارسال، بازگشایی مجدد نماد از سوی سازمان بورس انجام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
بورس نیوز اگر واقعیتش را بخواهی این هم یکی دیگر از شو های تبلیغاتی هست که شرکتهای سنگ اهنی با گزارشهای کذائی قصد مظلوم نمائی و افزایش قدرت چانه زنی خود در مجلس را دارند و در این میان سرمایه مردم هست که اب میشود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
چشم دولت تدبیر و امید روشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
بدبخت شديم رفت. تا عمر دارم ديگه سمت بورس نميام. پول زحمت كشيدمونو به باد دادن .