بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹
کد خبر : ۱۴۴۱۷۹

به گزارش خبرنگار فراسخن ، ‘سید جعفر رسولی’، عصردوشنبه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان آمل افزود: با وجود آنکه در مازندران با کمبود زمین برای بسیاری از فعالیت های تولیدی مواجه هستیم ، متاسفانه با این شرایط عده ای به عنوان سرمایه گذار واحدهای تولیدی زمین به آنها واگذار شد و متاسفانه پس از گذشت ماه ها از واگذاری زمین به آنها حتی خشت روی خشت نگذاشتند.

وی افزود: انتظار فرمانداری از مدیران صنعت و شهرک های صنعتی شهرستان پیگیری برای دلایل اقدام نکردن سرمایه گذارانی که زمین دریافت کردند، اما اقدامی برای راه اندازی واحد تولیدی خود نداشتند، باشند.

معاون فرمانداری ویژه آمل تصریح کرد: با وجود شرایط موجود ومشکلات واگذاری زمین، سرمایه گذارانی هستند که با داشتن کارنامه های درخشان در امر تولید وصنعت ، آماده سرمایه گذاری برای رونق کسب وکار در شهرستان هستند که متاسفانه بامشکل زمین مواجه هستیم.

رسولی، بر استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان برای توسعه سرمایه گذاری تاکید واضافه کرد: جذب سرمایه گذاران نباید فقط به همایش و بنر ختم شود و باید زمینه را ایجاد کنیم که سرمایه گذاران واقعی را جذب کنیم.

وی، با انتقاد از برخی افراد و ادارات کم کار که با کاغذ بازی باعث فرار سرمایه گذاران برای واحدهای تولیدی از سطح شهرستان می شوند، اظهارکرد: آیا تاکنون ما مسئولین از خودمان سئوال کردیم که چند درصد از سرمایه گذاران را توانستیم جذب کنیم و یا سرمایه گذارانی که قصد اشتغال و تولید در شهرستان را دارند موانع اداری را برای آن ها برداشتیم!

معاون فرمانداری ویژه آمل با تاکید بر اینکه باید تلاش جدی و همه جانبه برای برطرف کردن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی درشهرستان شود، ادامه داد: مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی باید شناسایی و با جزییات بررسی تا تصمیم گیری درست و دقیقی در خصوص آنها صورت گیرد.

رسولی با اشاره به اینکه منافع بانک ها در تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی نهفته است، اظهار داشت: درحال حاضر مدیران بانک ها رویکرد مثبتی نسبت به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی دارند و عملکردبعضی از آنها در این زمینه رضایت بخش می باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر