بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
خبرگزاری ایمنا: رئیس کمیسیون برند اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر ضرورت ایجاد برند شهری در اصفهان، گفت: بدون شک امروزه برندها در جنگ‌های اقتصادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.
کد خبر : ۱۴۴۱۹۲
به گزارش ایمنا محمدرضا رجالی شب گذشته در نخستین جشنواره و همایش نام و علامت تجاری (برند) برتر اصفهان، با بیان اینکهاقتصاد کشور ما درون‌زا و برون‌گرا است، اظهار داشت:در رقابت‌های شدید اقتصادی است که اهمیت برند مشخص می‌شود کهدر کمیسیون برند موانع ایجاد برند را مشخص و بررسی کردیم.
وی با بیان اینکهبرندسازی به عنوان فعالیتی استراتژیک،فعالیت‌های یک سازمان را در برمی‌گیرد، افزود:یکی از موانع برندسازی شکست پیوسته ساختارهای ماتریس کشور است چراکه کارگروهی در کشور ما متداوم نیست.
رئیس کمیسیون برند اتاق بازرگانی اصفهان نبود نیروی متخصص را یکیدیگر از دلایل ضعف در برندسازی عنوان کرد و گفت:بدون شک امروز برندها در جنگ‌های اقتصادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.
وی با تاکید براینکه تمایز مهمترین رمز ماندگاری برندهاست، بیان داشت: باید زمینه ایجاد برند شهری در اصفهان بیش از پیش شکل گیرد.
رجالی با اشاره به اینکه برای آینده استان باید برنامه ریزی کرد،آب و برند را دو موضوع مهمی دانست که باید با جدیتپیگیری شود.
ویهمچنین با ابراز تاسف نسبت به اینکه زاینده‌رود همچون زخمی بر پیکره اکوسیستم استان است، گفت: منابع آبی فراوانی در استان است که با مدیریت صحیح آنمی توان نسبت به کاهش مشکلات آب اصفهان اقدام کنیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر