بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر : ۱۴۴۹۲۶
      • مدیرعامل شرکت تبرک گفت: طبق دستور دادستان بازخرید سهام با پرداخت اصل پول همراه با سود بانکی انجام خواهد شد.

  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، علیرضا بوستانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: متاسفانه با شروع کار جذب سرمایه از مردم، 3 شوک بزرگ به شرکت وارد شد که در شوک اول حساب های ما را بستند و در شوک دوم دفترمان را پلمپ کردند و در شوک سوم خود من را بازداشت و زنجیر به دست و پایم زدند.
    وی افزود: خوشبختانه برغم همه این شوکهای وارده، بنا داریم به سهامداران همراهمان سود برسانیم لذا برای آینده سهام تبرک برنامه گسترده ای طراحی کرده ایم.
    بوستانی ادامه داد: آنهایی که قصد جدایی از تبرک را دارند را نیز با پرداخت اصل پول و سود بانکی بدرقه می کنیم.
    وی با بیان اینکه همینک کار پرداخت نقدی حواله ها در حال انجام است، گفت: برای 6 میلیارد سهمی که به قیمت 20 تومان به مردم فروختیم و با 27 تومان به مردم حواله دادیم، شرکت 42 میلیارد تومان خسارت متحمل شد.
    مدیرعامل شرکت تبرک با تاکید بر اینکه به دلیل بسته شدن حساب ها نتوانستیم به سهامدارانمان سود برسانیم، اضافه کرد: برای 10 میلیارد سهم باقی مانده تبرک در بازار نیز که از 20 اسفند بازخریدش اغاز می شود، پیش بینی می کنیم 30 میلیارد تومان دیگر خسارت به شرکت وارد شود.
    بوستانی در عین حال خاطرنشان کرد: از مشکلی که برایمان بوجود آمد درس خواهیم گرفت و در چارچوپ قانون راهمان را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به کشور، استان و مردمان خدمت کنیم.
    وی با تاکید بر اینکه ما با مشکلات بزرگ شده ایم، گفت: اگر به ما فرصت بدهند باز هم حاضریم سرمایه های خرد مردم را جذب کنیم و با آن کارهای بزرگ انجام دهیم.
    مدیرعامل گروه کارخانجات تبرک اضافه کرد: برای جبران زیانی که در نتیجه شوک ها به شرکت وارد شد، مجبور شدیم سرمایه در گردش کارخانجات را خارج و به سهامداران بدهیم.
    وی ادامه داد: این امر باعث نگرانی مدیران ما برای کشاورزی استان شده است زیرا 10 هزار نفر کشاورز تحت حمایت کارخانجات تبرک هستند.
    بوستانی با بیان اینکه فرهنگ سهامداری باید در میان مردم نهادینه شود، گفت: سهامداری، همراه تبرک خواهد ماند که با یک خبر از میدان به در نرود و برای فروش به شرکت هجوم نیاورد.
    وی گفت: تعداد زیادی از سهامداران به من مراجعه و اعلام می کنند حاضر نیستند تبرک را با توجه به سابقه خوب در مدیریت و کارآفرینی رها کنند و من عزم خود را برای سود رسانی به این سهامداران جزم کرده ام.
    شایان ذکر است مشروح مصاحبه اکوسنتر با مدیرعامل شرکت تبرک بزودی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
تنها حمایت از این مجموعه خرید محصولاتش در بازار است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
بابا اشکم در اومد برای این عزیزان از جان گذشته .ولی نمیدونم با این همه صداقت ودرستکاری چرا زنجیر به دست وپای ایشون زدند؟خوب بود خودشان واقعیت رو تعریف میکردند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
برو پسر جان خدا روزیتو جای دیگری بدهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
خسته نباشی دلاور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
بوستانی خیلی مرد است