بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
حسین خزلی خرازی که در فاصله ی سالهای 1383 تا 1387 مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی بود با حکم دکتر مرتضی شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی، مجدداً به سمت مدیرعاملی این کارگزاری منصوب شد.
کد خبر : ۱۴۵۰۵۳

حسین خزلی خرازی که در فاصله ی سالهای 1383 تا 1387 مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی بود با حکم دکتر مرتضی شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی، مجدداً به سمت مدیرعاملی این کارگزاری منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، حسین خزلی خرازی که از سه ماه پیش در قامت موسس، مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه (هلدینگ) مالی نور انوار به فعالیت مشغول بود بعد از گذشت چند سال به کارگزاری بانک کشاورزی برگشت.

وی درباره بازگشت به کارگزاری بانک کشاورزی گفت: مدل و ساختار ارائه شده در تاسیس گروه مالی نور انوار مبنی بر تفکیک نقش ها و وظایف تخصصی در شرکتهای زیر مجموعه، برای ارائه خدمات تخصصی بازار سرمایه ، باعث ابلاغ دستورالعمل ویژه ای از سوی مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس به کارگزاران برتر شد.

خزلی خرازی ادامه داد: براساس این دستورالعمل مجوزهای سبد گردانی و مشاوره سرمایه گذاری در غالب تاسیس شرکت های تخصصی در زیر مجموعه با موضوع سبدگردانی و مشاوره سرمایه گذاری امکان پذیر خواهد بود. بدین ترتیب شرکتهای کارگزاری بزرگ و ردیف الف در سالهای آینده خود به خود باید به یک هلدینگ جامع خدمات مالی تبدیل شوند.

این کارشناس بازار سرمایه تشریح کرد: با این تجربه و با دعوت جناب دکتر شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی بعد از شش سال مجدداً به شرکت کارگزاری بانک کشاورزی برخواهم گشت تا در مرحله ی اول در راستای برنامه های بلند مدت بازار سرمایه این شرکت را به هلدینگ جامع خدمات مالی بازار سرمایه تبدیل کنیم و در مرحله دوم و در صورت تصویب شورای بورس، طرح تاسیس شرکت تامین سرمایه برای بانک کشاورزی را جلو خواهیم برد.

خزلی خرازی عنوان کرد: با توجه به تصویب اعضای هیات مدیره گروه مالی نور انوار آقای دکتر حسین نصیری که برای فعالین بازار سرمایه کاملاً شناخته شده هستند، مدیرعاملی این گروه مالی را برعهده گرفتند و اینجانب نیز به عنوان موسس، سهام دار و به صورت غیر موظف در هیات مدیره گروه مالی نور انوار باقی خواهم ماند و به ادامه مسیر توسعه ای این شرکت تازه تاسیس کمک خواهم کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر