بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
مدیر عامل بورس کالای ایران خبر داد:

بورس کالا محلی برای کاهش قیمت مرغ

براساس بررسی های به عمل آمده در سال 94 توسعه بخش صادراتی محصول سیمان در بورس کالا شکل خواهد گرفت و همچنین مذاکرات دیگری را در راستای کشف سایر کالاهای فلزی از جمله کنسانتره سنگ آهن در دستور کار قرار داده ایم.
کد خبر : ۱۴۵۰۶۶
نویسنده :
محمدآموخته
مدیر عامل بورس کالای ایران در نشست خبری که صبح روز جاری در تالار صادراتی کیش برگزار شد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عرضه سیمان در بورس کالا اظهار داشت: براساس بررسی های به عمل آمده در سال 94 توسعه بخش صادراتی محصول سیمان در بورس کالا شکل خواهد گرفت و همچنین مذاکرات دیگری را در راستای کشف سایر کالاهای فلزی از جمله کنسانتره سنگ آهن در دستور کار قرار داده ایم.

براساس گزارش خبرنگار اعزامی بورس نیوز، حسین پناهیان در خصوص گمانه زنی هایی مبنی بر ورود خودرو در بورس کالا گفت: در صورت اثبات غیر انحصاری بودن خودرو می توان در بورس کالا براساس میزان عرضه و تقاضا قیمت واقعی خودرو را کشف کرد. بطوریکه بورس کالا این ظرفیت را دارد که در مقابل تعهدات عرضه به مشتریان و عکس آن نیز دستورالعمل هایی را برای منفعت اقتصادی کشور لحاظ نماید. بطوریکه اگر شورای رقابت بر انحصاری بودن خودرو اعتقاد دارد بورس کالا اسراری برای عرضه این کالا ندارد اما آمادگی های لازم برای اجرای چنین عرضه هایی در مجموعه بورس کالا ایجاد شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز در خصوص ساز و کار حضور افراد حقیقی برای معامله مرغ منجمد در بورس کالا گفت: میزان تقاضای مرغ منجمد برای افراد حقیقی سقف خاصی را ندارد و افراد می توانند براساس نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایند.

وی ادامه داد: تاکنون 5560 تن مرغ منجمد به ارزش 26 میلیارد تومان در بورس کالا عرضه شده که این امر می تواند در نهایت منجر به کاهش قیمت مرغ در بازار آزاد گردد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
لطفا این همه بوغ کرنا راه نیندازید با چنین چنان کردن مرغ و ارزان میشود هر سال 2 ای 3 هزار تومان اجناس گران می شوند دارمپ درومپ راه می اندازند که ما فلان طرح مبلغ 20ریال از بازار ازاد قیمت هارا ارزان کردیم مرغ حالا باید بمبلغ یک هزار تومان باشد نه 7980تومان
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
فقط نخرید مردم