بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
مدیر عامل شرکت کارگزاری پگاه یاوران نوین خبر داد:

عرضه اولیه سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس

عرضه اولیه سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس
عرضه اولیه 10 درصدی سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس طی هفته آینده از سوی سازمان بورس انجام خواهد شد. براساس تصمیم گیری های به عمل آمده، سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در بازار دوم فرابورس عرضه خواهد شد.
کد خبر : ۱۴۵۲۹۷
نویسنده :
محمدآموخته
عرضه اولیه 10 درصدی سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس طی هفته آینده از سوی سازمان بورس انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت کارگزاری پگاه یاوران نوین در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: براساس تصمیم گیری های به عمل آمده، سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در بازار دوم فرابورس عرضه خواهد شد.

وحید وحیدی در خصوص احتمال میزان محدودیت عرضه اولیه سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در سیستم معاملات آنلاین بازار سهام گفت: تصمیم گیری نهایی در راستای میزان محدودیت عرضه سهام شرکت فوق برعهده شرکت فرابورس است.

وی با اشاره به اینکه شیر پاستوریزه پگاه فارس به عنوان دومین شرکت برتر میان صنعت مذکور به شمار می رود خاطر نشان کرد: شرکت فوق به لحاظ استفاده از تکنولوژی روز و همچنین مدرن بودن دستگاه های تولیدی، به عنوان برترین شرکت زیرمجموعه صنعت شیر پاستوریزه پگاه محسوب می گردد.

شایان ذکر است مجموعه شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس، خواستار انتشار عرضه اولیه سهام شرکت فوق طی روز یکشنبه هفته آینده می باشد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
یکشنبه هفته اینده عرضه اولیه پروده طبس"کپرور" است
احسان
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
منبع؟
شکرستان
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
فرابورس شنبه را اعلام کرده.
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
آقا عرضه نکن بورسو پوکونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
آفرین بر این درایت و تدبیر!
اوضاع بازار برای پذیرش عرضه های اولیه بسیار مناسبه!!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
بابا خودتون مسخره نکنید زشته .از خدا خجالت بکشین.اگه از مردم خجالت نمیکشین.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
پگاه ها وضعیت بنیادی خوبی دارند.انشاا... این یکی هم خوب از آب در بیاد .
ناشناس
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
مگه می خوای ازاب بگیری باید پول بدی بعدا معلوم نیست چی برسرسهم درمیاد
ناشناس
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
کلا آیه اومده همه نظر بدن اونم با اعتماد به نفس