بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

عکس علی مطهری در کلانتری بعد از حمله اوباش به وی

علی مطهری روز گذشته در شیراز مورد حمله عده ای از عناصر لباس شخصي‌‌، اوباش و افراطيون؛ قرار گرفت. تصویر زیر در شبکه های اجتماعی از علی مطهری منتشر شده است که مربوط به پس از حمله دیروز است.
کد خبر : ۱۴۵۳۳۳

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
لباس شخصی؟
پس پلیس چه کاره بود؟
کسی دستگیر نشد؟
فیلم دوربینها را منتشر کنید تا مردم اسم و آدرس آنها را به شما بدهند.
ناشناس
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
حال اوباش خوبه؟ آسیبی که ندیدن؟
مهدی
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
خوب دقت نکردی داداش
افراطیوننننننن
باید بگیری کیا بودن
پوریا
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
دوست عزیز ناشناس :

چیزی به نام لباس شخصی وجود نداره این افراد کاملا سازمان دهی شده هستند و نیرو های ارگان های خاص هستند .

خودمون رو گول نزیم .
محمدرضا
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
توروخدا هواشو داشته باشین.
ناشناس
Indonesia
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
من نمیدونم بورس چه ربطی به حمله به علی مطهری داره
ناشناس
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
تو بهتره تو همون ندونستن یا به عبارتی نفهمی بمونی. برو بخواب عزیزم. برو
omid
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
خوب راس میگه دیگه چرا منفی میدین به جای این خزاحولات دو تا تحلیل بزار...
ناشناس
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
این خاکهای روی لباسش را خودش یا اطرافیانش ریختن خوب نگاه کنید متوجه صحنه سازی میشوید.
ناشناس
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
لباس شخصی دیگه چه کوفتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم یا لباس معمولی میپوشن یا اونیفورم یک اداره، سازمان یا ... اینکه لباس شخصین یعنی اونیفورم داشتن و عمدا درش آوردن یا از جایی تغذیه میشدن؟؟؟ شما علم غیب دارید؟؟؟؟؟
مشت محکم
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
مشت محکم بر دهان یاوه گویان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
اگر همان روزی که آغای احمدی نجات در مناظره آن اعمال ننگین را انجام داد قوه قضای مملکت جمهوری اسلامی او را محاکمه و به سزای عمل ....فش رسانده بود الان یه مکشت بچه قرتی این غلطها رو نمیکردن. کشور ما از روزی اینگونه دچار بداخلاقی و ... شد که این .... این کار را کرد.
محمد
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
این ها قبل از احمدی نژاد هم بودند و همین کارارو می کردن
ناشناس
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
یکی دیگر دزدی کرده احمدی نژاد اعمال ننگین در مناظره اینجام داده ؟ ؟ حالت خوبه تو
علی
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
الان هم دیر نشده قوه قضاییه می تواند با تخلفات بی شمار و سوئ مدیریتی که داشته می تواند برخورد نماید و از غارت اموال و نابسامانی در حوزه هی مختلف اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و بین المللی توضیح بخواهد ولی....
عشق
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
دوست دارم حال کردم روت کم شد..

این دفعه نوبت طرفدارت است..
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
جالب اوباش و موتورسيكلت ، روز روشن انهم نه توي يه دهات بلكه توي شهر شيراز خيلي عجيب به نظر مي رسه بنظرت كجاي كار مي لنگه ؟!
omid
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
همه جای کار میلنگه ..اصلا کلنگه..
شاهد2
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
خوب کاری کردیم
رضا
United States of America
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
آن قصر که جمشید درو جام گرفت آهو بچه کرد و روبه آرام گرفت
بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
بالاخره سکوت در برابر گروه فشار عواقبی هم داره دیگه. امروز نه فردا آری
مجید آباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
گوشی همراهش اپله ؟ یا من اپل میبینم ؟
ناشناس
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
چرا چرت می گی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
واقعا اسراییل خق داره ملت خطرناکی هست ملت ایرانی دنیا باید از ما بترسه

حتما چاپ کن بورس نیوز
ناشناس
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
باتشکر ویزه از بورس نیوز
ناشناس
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
اینها جزو ملت ایران نیستند
حسین
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
تایید می شود!!!
ناشناس
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
من(ایرانی) نبودم دستم بود تقصیر استینم بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
مرگ بر افراطيون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
اخه کجای دنیا اینجوری هست که هر که حرف حساب میزنه اینجور مجازات بشه
ناشناس
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
کشور جهان سومی
omid
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
اینا 8 سال احمدی نژاد کجا بودند؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
داشتن پاکدستی میکردن!
ناشناس
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
کنار احمدی جونشون
ناشناس
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
کنارش
ll
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
بادیگارد اختلاس گران بودند .اکنون بیکارشدن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
مردم نجیب هرگز نمی توانند دست به چنین اعمالی بزنند .اینهایی که اینگونه هتاکی می کنند از ارازل و اوباش حمایت شده هستند که برای روز مبادای بعضی جناحهای شکست خورده سیاسی در گوشه ای در آب نمک نگهداری شده و هر از چند گاهی از سوراخشان بیرون می آیند و به انسانهای نجیب وشریف حمله ور می شوند. مقصر اصلی استاندار فارس است که با حمایت از این اوباش آنها را جری تر کرده است
هی
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
مرگ بر اصلاح طلب هاااااااااااااااااااااااااااا
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
داعشی های بوکوحرامی ایرانی( در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین شیراز) درود برعلی مطهری قهرمان شجاع
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
عکس چی شد بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
با روی کار آمدن روحانی جناح تحریم خواه خیلی چیزها را از دست داد این قسمتی از خشم آنهاست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
افراطیون مورد حمایت گروهی از داخل قدرت بودند
مثل .....
حسین
United States of America
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
تاریخ تکرار می شود شعبان بی موخ دوباره ظهور پیدا کرده این مملکت به کدامین راه می رود اخه چرا عقب گردی عصر هجری??
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
شعبان بی مخ ها برای کشور زیانشان بیشتر از سودشان بوده و خواهد بود بایستی به شدت با این جریانات و افراطیون برخورد شود
دیروز مصدق و ادامه دار تا امروز
مجلس باید به شدت موضوع را پیگیری نماید
تو
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
تو برا مملکتت چی کار کردی منگول
دلواپش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
ماتوی بورس بازی زیاد دیدیم. رنج منفی بعد جمع کردن سهم. اینم شاید یه...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
حرف حق زدن هزینه دارد در هر زمان این مخلصان هستند که هزینه اش را پرداخت می کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
لباس شخصی+اوباش+افراطیون=همشون که خودی هستن
کاش ما هم میتونستم مثل اینها هر کاری که دوست داریم تو مملکت انجام بدیم.
یعنی مملکت قانون نداره؟؟!!
ww www
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
راستی دنبال اسید پاشهای اصفهان میگشتید؟
عقرب سیاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
معلومه که روحانی دستشو کرده تو لونه زنبور و داره درست کار میکنه که منافع اینا تو ختر افتاده
ناشناس
Finland
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
همان درخواست دكتر زيبا كلام ، وزير كشور تحميلي اخراج بايد گردد
ناشناس
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
زیبا کلام واسه خودش گفت
ناشناس
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
همه اش برنامه ریزی شده است برای فشار آوردن به وزیر کشور و شخص رئیس جمهور که وزیر کشور را تغییر دهد . ... مصاحبه زیبا کلام و سفر مطهری و این اتفاقات یکهو با هم اتفاق افتاد ؟!!!
شهلا
India
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
اگر به ساپورت گیر نمیداد کلی هوادار در شیراز داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
انگار روش چلغوز کردند بی شرفا
ahmae
Germany
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
پس وقتی اروپاییها میگن حقوق بشر نیست تو ایران راست میگن
ناشناس
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
بحث حقوق بشر در ايران حل بشه خيلي ها بايد چمدانها را ببندند تشريف ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
فحشهایشان مناسب خودشان است
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
همه اش ساختیگی است برای فشار به دولت و تغییر وزیر کشور ..... روحانی تا آخر حمایتت میکنیم همین فرمون برو جلو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
با این همه ضرر و زیان که سهامداران در بازار بورس متحمل شدند قیافه سهامداران خیلی در به داغونتر از این بابا است.

پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد.
ایرانی
United States of America
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
عاقبت ازادی بیان وزیرکشورخوابیدنماینده تهران راتوشهرشاعران کشتن اینا کین کجاامدن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
اگر اسید پاش های اصفهان را مجازات کردن اینها را هم مجازات میکنند دلمان به آینده چطوری خوش باشه درود به مطهری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
از اوباش بیش از این هم انتظار نمی رود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
اقای روحانی شما یک اصولگرایی که تنها ژست اصلاح طلبی گرفتی رای بیاری از رایی که بهت دادم متاسفم چون در این 2 سال جز عقب نشینی ازتون چیزی ندیدیم این هم نمونش رئیس جمهور باید صادق و شجاع باشه نه.....
قدرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
مملکتی که ریگی را از اسمان پایین کشید واقعا نمیدونه این چند عدد خاس و خاشاک کیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
Finland
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
امریکاواروپا حق دارن سخت بگیرن اونها خیال میکنن همه ملت ایران وحشی هستند
ناشناس
Germany
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
آتیش احمدبی مخ مملکتو بگن کشید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
از فضل پدر تورا چه حاصل آقای مطهری به طراط مستقیم برگردد اینها همه پاسخ کج فهمی های شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
بورس نیوز چرا حمله به جانبازی در همایش اصلاح طلبان در کرمان منتشر نمی کنید.من در ان همایش بودم انان چنان ان جانباز را مورد ضرب وشتم قرار دادن که من از انروز به این فکر هستم که ما داریم به کجا میرسیم که تحمل نظر مخالف خود را نداریم.انسان نباید با هم وطن خود چنین برخوردی بکند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
آقای علی مطهری بین خود وخدا ببیند سخنرانی او در مجلس پیرامون فتنه ۸۸آیا دوستان انقلاب واسلام خوشحال شدند یادشمنان اسلام وانقلاب آیا حضرت زهرا سلام الله علیها راخوشحال کرد یاخلیفه دوم وپیروان او را حیف از علامه شهید مطهری و این فرزند
ناشناس
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
آهای آقا یا خانمی که این پست رو گذاشتی ...
امسال سال 2015 میلادی و 1394 خورشیدی هست شما کی میخواید این افکار پوسیده و فسیل شده خودتون رو از 1400 سال پیش جدا کنید اگر شما نتونید خودتون رو با تغییرات دنیا هماهنگ کنید و بر سر همون افکار پوسیده بمونید دنیا و محیط اطرافتون شما رو به اینکار مجبور خواهد کرد و تاوان سختی در این رابطه خواهید پرداخت
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
حقش بود ! تا دیگه از سران فتنه دفاع نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
حالا فهميدين چرا دنيا به ايران اجازه دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي نميدهد؟ اينها كه با فرزند شهيد مطهري اينگونه برخورد ميكنند با غيره چه ميكنند؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
حقش بود اگه بخاطر پدرش نبود ....
سید..
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
پدرش را مناقفین شهید کردن .خودش هم توسط خوارج حکومتی مثل شما....
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
شما فرض کنید یه شخصی مثل آقای رسایی میرفت شیراز و تعدادی دانشجو اصلاح طلب فقط علیه او شعارمی دادند .الان همه شون تو زندان
ناشناس
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
نه عزیزم مگه سخنرانی جلیلی لغو نکردن به همین شکل ؟ انقدر مظلوم نمایی نکنید
ناشناس
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
دوربین های دفتر مطهری وحالا حمله اوباش به بیان مطهری منتظر سومی باشید
ناشناس
Germany
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
درود بر دکتر مطهری.یگانه آزادمرد دوران
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
ببین اوضاعم چیه که اصولگرایی مطهری روهم تحمل نمیکنند
سارا
United Arab Emirates
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
باید محاکمه بشن این اراذل اوباش
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
کسانی که این کار راکردند روخدا لعنتشون کنه هیچ فرقی با دشمنان امام حسین (ع) ندارند . معلوم میشه کار آقای مطهری درسته به مذاق عده ای از خدا ها بی خبر خوش نیامده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
آقاي مطهري يه نماينده مستقل و باجرات ميباشد .
حيف است از او حمايت نشود بياييد عكسش را به عنوان حمايت پشت شيشه خودرو ها بجسبانيم .
5 ميليون نفر دارند به 75 ميليون زور ميگويند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
قوه قضاییه باید آقای مطهری را به جرم نشر اکاذیب و برهم زدن نظم عمومی محاکمه کند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
علی مطهری دارد جواب تند رویهای خود را میگیرد وقتی میگوید سران فتنه باید آزاد شوند مطمئن باشید عده ای فتنه جو دیگر در کشور این اعمال زشت را انجام میدهند . کارشان زشت است اما مطهری باید با تدبر بیشتر سخن بر زبان براند.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
واقعا تاسف اوره
شما
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
تا اون باشه پاشو از گلیمش فراتر نزاره

این روند ادامه دارد ..هشدار به ضد انقلاب هاااااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
ننگ بر این بی قانونی!
ناشناس
Germany
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
اقا شما بگید با کسی که حرف نمی فهمه و به هیچ صراطی مستقیم نیست باید با چه زبونی حرف زد؟
جواد حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
با سلام اوباش خواهشمندیم شما شاخص بورس را پاین نکشید شاخص زیاد رنگ خون دیده شما جان دوستارتان خونی مالی نکنید بورس را مچکریم مزدا3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
اقا جان خیلی راحت میشه پیداشون کرد کاری نداره یه مشخصه بزرگ براشون گذاشتن واسه همچین وقتهای که با ابروی مملکت بازی نشه اونم از روی لباساشونه دیگه.مگه ما چند تا لباس شخصی تو ایران داریم فوق فوقش هفتاد هشتاد میلیون...
رءيسالدعوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
كيهان نوشت اقاي مطهري مظلومنمايي ميكند
برادر عزيز جناب اقاي مطهري هنوز متوجه نشدي كه بايد بجاي انتقاد هم كتك بخوري وهم به انها تعظيم بكني وبگوييد دست شما درد نكند
امين الرعايا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
متاسفم كه تا فقر فرهنگي هست اين فالا نژ بازيها هم هست وبخاطر همين هم هست كه مردم ايران ايران روي خوش نميبينند و مديران مملكت هم در اين قضيه شريكنند والا درست كردن اين مسايل سخت نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
آقایون دلواپسها و طرفداران شعبان بیمغزها این لایکها و کامنتها جواب دندان شکنی هستند برای شما و دولت باید تا اوضاع بدست همین بی مخها و حامیانشان تا نیافتاده باید برای همیشه اقدام قاطع بکند.
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
خوب جوانان این کشور بودند

حتما قرار بوده که چرت بگه طرفداراشون هم هواسشون رو جمع کنند..اگر ما به میدان بیاییم9دی را یادت بندار پدرتون رو در میاریم............
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
من خودم بچه شیراز هستم و خدمتتون عرض میکنم که بچه های شیراز حال و حوصله درگیری برای دریافت حق و حقوق خودشون رو هم ندارن چه برسه به اینکه مسیر حرکت اون آقا از فرودگاه تا دانشگاه شیراز را رصد کنن و بعد بهش حمله کنن.
تو فکر کن که 1 درصد کار اراذل و اوباش باشه!
بنده خدا ! این یک کار تیمی برنامه ریزی شده از طرف لباس شخصی ها
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
علی آقا چه خوش تیپ شدی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
اینها همش از نا امنیه یک روز در اصفهان یک روز در شیراز یک روز در.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
کاکو،بازی اشکنک داره،سر شکستنک داره،توبچه ترون،شهرستون،چیکاردارشتی،حالو اشکال نداره اینم شد خاطره که از خونه که دور شدی حواستو جمع کنی،از این ببعد آهسته برو آهسته بیا که گربه شاخت نزنه،حالو بسه دیگه گریه نکن،بزرگ میشی یادت میره،ها کاکو
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
مقایسه کنید : تمام روسای جمهور بعد انقلاب ما رفتن آمریکا و در نیویورک علیه آمریکا سخنرانی کردند هم در مجمع عمومی و هم در دانشگاههای آمریکا از جمله و حتی احمدی نژاد علیه آمریکا و علیه هولوکاست که مثل مقدسات آنها بود سخنرانی کرد و حاضران یا کف زدند یا تایید نکردند ولی کسی آجر و سنگ و اسپری فلفل به طرفشان نینداخت . اینها را مقایسه کنید با سخنرانی یک نفر اصولگرای مسلمان در کشور خودش که اوباش با چه وضعی بدرقه اش کردند : تفاوت میان ماه من تا ماه گردون از زمین تا آسمان است .