بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر : ۱۴۵۳۸۷
      • سهامداران تبرک مقابل دفتر این شرکت در مشهد تجمع کردند.
  • به گزارش خبرنگار مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، از محل این تجمع، سهامداران معترض خواستار دریافت سود کامل خود و باخرید سهام با بالاترین قیمت تابلوی سهام هستند.
    این در حالیست که شرکت تبرک در اطلاعیه ای اعلام کرد که سهام را با قیمتی بالاتر از انچه دادستانی مشهد آنها را مکلف کرده یعنی به ازای 25 تومان برای هر 2 سهم خریداری می کند.
    بنابراین گزارش بنر بزرگی از سوی معترضان با همین مضمون توسط سهامداران تهیه و در محوطه دفتر نقل و انتقال تبرک نصب شده است.
    بنابراین گزارش حدود 500 نفر از سهامداران تبرک در تجمع امروز شرکت کرده اند که بیشترین تعدادی است که تاکنون در تجمعات اعتراضی در محل این شرکت حضور می یافته اند.
    شایان ذکر است نیروی انتظامی نیز جهت کنترل اوضاع در محل حاضر است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
میخواستن از دلال گرون نخرن کسی مجبورش.ن نکرده بود که برن از دلال قیمت بالا خرید کنند. تبرک خیلی مرده که داره سهام رو با قیمت بالاتر باز خرید میکنه.
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۶
با سلام سایت اکوسنتر اغلب به صورت جانبدارانه خبر ها را منتشر میکند که با زیاد واقعیت هماهنگی ندارد لطفا خبرهای این سایت را نقل قول نفرمایید که موجباته بی اعتمادی به بورس نیوز را فراهم می اورد .با تشکر
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
با سلام و خسته نباشید .لازم به ذکر است بازپرس ودادستان محترم فرموده اند اقای بوستانی مدیر عامل تبرک موظف است رضایت سهامداران را جلب نماید ولی اقای بوستانی خود عامل افزایش قیمت سهام بوده است و منجر به این شده است که تعداده زیادی از مردم سهام را با قیمت های بالا خریداری نمایند حال ایشان به جای اینکه سهام سهامداران را با اخرین قیمتی که خودشان در تابلوی شرکت درج نموده اند که 155ریال که معادل310ریال قبل از افزایش سهام میباشد راخریداری نمایند قیمت 125ریال که همان 250ریال قبل می شود را برای باز خرید اعلام کرده اند که قطعا بیشتر سهامداران را متضرر میسازد .ایا با توجه به این مطلب سهامداران حق ندارند از حق واقعی خود دفاع کنند؟خودتان قضاوت نمایید.با تشکر