بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر : ۱۴۵۶۹۱
تابناک -علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده است. بنا به ادعای تسنیم، احضار یونسی به دلیل سخنان اخیر وی در مورد کشور عراق بوده که منجر به واکنش‌هایی در این کشور و نیز در فضای سیاسی داخلی شد.


یک بار هم به احمدی نژاد مشاوره ندادم

جمشید پژویان رئیس سابق شورای رقابت در گفت و گویی تفصیلی با نامه نیوز به بررسی اشتباهات ساختاری نظام اقتصادی کشور پرداخته و تاکید می کند «کسانی که برای اقتصاد ایران تصمیم می گیرند گیرند برای درمان فرزند خود به دنبال بهترین پزشک اطفال هستند. اما اقتصاد کشور که 75 میلیون نفر متاثر از آن هستند را به دست هر فردی که اقتصاددان نیست می سپارند. دلیلش هم این است که تاثیر سیاست های اقتصادی زمان بر است و زمانی که آثار تصمیمات بروز می کند خیلی ها دلیل آن را متوجه نمی شوند.»

پژویان همچنین در بخش دیگری از این گفت و گو رابطه نزدیک خود با رئیس دولت دهم را شیطنت رسانه ای عنوان کرد و گفت «مسئله رابطه در مورد سیاست درست هدفمندی یارانه ها بود که من در تمام موارد حمایت می کردم. من با تمام دولت ها همکاری داشته ام و اتفاقا با دولت آقای احمدی نژاد از نظر کار مشاوره ای کار کمتری انجام دادم چون به هیچ عنوان در یک جلسه هیات دولت حضور نداشتم و حتی یکبار مشاوره ندادم.»


توهین یار احمدی‌نژاد به یکی از ارکان نظام

عبدالرضا داوری از افراد نزدیک به محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به رای نیاوردن هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان گفت:ایشان با مواضعی که بعد از فتنه 88 اتخاد کردند هیچ جایگاهی در فضای حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت و صرفا در یک پست تشریفاتی مثل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نمیتواند فراتر نگاه کند.

مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند در مورد آینده سیاسی آیت‌الله هاشمی خاطر نشان کرد: معتقدم به احتمال بسیار زیاد در انتخابات مجلس خبرگان آقای هاشمی رفسنجانی سال آتی رد صلاحیت می شود و همین کرسی معمولی در مجلس خبرگان را هم از دست خواهند داد.


آیت‌الله محمدرضا نکونام آزاد شد

آیت الله محمدرضا نکونام، از اساتید حوزه علمیه قم که از مدتی پیش در بازداشت بود، ديروز (دوشنبه) آزاد شد. این استاد حوزه علمیه قم که از یازدهم دی ماه در زندان بود و علت بازداشت وی اعلام نشده بود، از قم به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.


حکم استفاده از مواد محترقه از نظر آیت‌الله مکارم

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به پرسشی درباره استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری پاسخ گفته است. به گزارش شفقنا، متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است:

حکم استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری زمانی که اکثریت به طور همزمان از آن استفاده می کنند را بفرمایید.

این کار خلاف عقل و شرع است.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
ارکان نظامو خوب اومدی!! ولی اگه میگفتین خود نظام ارادت بیشتری به هاشمی نشون میدادین.