بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
روز گذشته، تعداد 70 میلیون سهم شرکت سیمان خوزستان متعلق به شرکت های سیمان آبیک و سپاهان در بازار دوم بورس با قیمت چهار هزار و 450 ریال عرضه شد.
کد خبر : ۱۴۶۵۲۴
نویسنده :
آموخته
روز گذشته، تعداد 70 میلیون سهم شرکت سیمان خوزستان متعلق به شرکت های سیمان آبیک و سپاهان در بازار دوم بورس با قیمت چهار هزار و 450 ریال عرضه شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در معاملات روز گذشته بازار سهام در حالی عرضه اولیه سهم "سخوز" در دستورکار قرار گرفت که اکنون سهم شرکت سیمان خوزستان طی معاملات روز جاری در روندی تعادلی میان عرضه و تقاضای آن معامله می شود تا بسیاری از خریداران آن حتی از کسب چهار درصد بازدهی مثبت نیز بی نصیب بمانند.

براساس این گزارش، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای سهم "سخوز" تنها یک روز پس از گذشت از زمان عرضه اولیه سهم شرکت مذکور یک رکورد در تاریخ بورس کشور می باشد.

شایان ذکر است، در سوابق عرضه اولیه سایر شرکت ها در بازار سهام نیز ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا شرکت ها، حداقل دو روز پس از عرضه اولیه اتفاق افتاده است که از جمله آن می توان به سهم شرکت نفت سپاهان که در تاریخ 12 خرداد ماه سال گذشته اتفاق افتاد، اشاره کرد. اما به نظر می رسد "سخوز" در برقراری تعادل میان خریداران و فروشندگان نسبت به دیگر سهم های جدید عرضه شده عجله بیشتری داشته است. البته بسیاری از فعالان بازار علت این اتفاق را در عرضه های گران قیمت سهام عنوان می کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
متنفر از اصولگرایان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
اینهم از نقشه سازمان بورس برای ورشکست کردن سرمایه گذران در بورس .
تریدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
واقعا متاسفم .شدیم بازیچه یه مشت...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
این بازار دیگه بورس بشو نیست تو عرضه اولیه ها هم سر سهامدار کلاه میذارن تیریپ بنداز دررو به عرضه اولیه ها هم رسیده؛ تا آخر این دولت دیگه امیدی به بورس نیست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کلاه برداری تو روز روشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
اگر شرکت به خریداران عرضه اولیه بجای تعهد خرید 50 سهم اضافه کند بتعادل بازار کمک کرده
پيمان
UNITED STATES
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
شبندر هم تا ١٠٨ رفت پايين ...
شبريز يادتون رفته ...

سخوز تا ٦٠٠ به واحتي ميره بالا ... وگرنه عرضه هاي بعدي با مشكل روبرو ميشه ...
ناشناس
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
خیالت راحت.سخور هیچجا نمیره.اگر خریدی زود بفروش و سهام بنیادی بخر.سهام خوب توی گروه سیمانی بانک و ساختمان و پتروشیمی.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
من که به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم از روز اول انلاین گرفتم .مثل قمار میمونه هی ضرر میکنیم اما بازم درس نمیگیریمو دوباره میخریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
باسلام در مورد سیمان خرم اباد لطفا خبر رسانی بفرمایید چندین سال قبل در رسانه های همگانی زیر نظارت مسولین تبلیغ نمودند برای پذیره نویسی وتا کنون هیچ خبری از شرکت دریافت نشده ایا مقامی پاسخ گو در این مورد وجود دارد یا هنوز به یک قرن نرسیده
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کاملا برنامه ریزی شده و حساب شده اینکار انجام شده است.سخوز با قیمت بالا عرضه شد و به کسی سودی نداد تا معامله گرانی که بدون تحلیل و صرفا به خاطر عرضه اولیه خرید میکنند از خرید هرمز خودداری کنند و هرمز توسط کسانی که از بازی خبردار بودند خریداری شود و سود خوبی را نسیبشان گرداند.
بیات
ROMANIA
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
این سخوز با این کارش داره خود کشی میکنه یا داره کلاه برداری میکنه . سنت شکنی هم میشه گفت در هر سه حالت متاسفم اعتماد مردم رو نسبت به خودش داره به چالش میکشه