بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر : ۱۴۶۶۲۲

به گزارش سایپا نیوز، مهدی صدری، مدیر عامل گروه فنر سازی زر با اشاره به شتاب حرکت تولیدی در مجموعه فنرسازی زر در ماه­ های پایانی سال گذشته گفت: این گروه در چهارماه پایانی سال 93 موفق شد 3230 تن انواع محصول تولید کند که تولید 1022 تن آن در اسفند ماه صورت گرفت که با توجه به تعداد نفرات تولید، در نوع خود رکوردی منحصر­به ­فرد محسوب می­ شود.

وی با بیان این مطلب که حل مشکل نقدینگی گروه فنرسازی زر با مساعدت و همکاری مدیریت ارشد گروه سایپا در ماه­ های پایانی سال زمینه شتاب تولید را در مجموعه فنرسازی زر فراهم کرده، افزود: تولید 6705 تن محصول در سال گذشته و تحقق حدود 90 درصدی برنامه تولید در گروه فنرسازی زر در سایه توانمندی و همکاری تمامی کارکنان خدوم و فعال این مجموعه رقم خورده است.

صدری با اشاره به این که نزدیک به 50 درصد از تولید کل سال گذشته گروه فنرسازی زر در چهار ماه پایانی سال صورت گرفته است، این موضوع را نشان­ دهنده وجود ظرفیت­ های آشکار و پنهان فراوان در این مجموعه دانست و گفت: با مساعدت و همکاری­های مطلوبی که از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته، فنرسازی زر موفق شد توانمندی­ های خود را در زمینه تولید محصول به خوبی به اجرا گذارد و بهره ­وری خود را افزایش دهد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به شرایط کنونی شرکت فنرسازی زر سیستان خاطرنشان کرد: این شرکت که در سالیان گذشته به علت زیان و عدم تولید و فروش مناسب تقریباً در معرض تعطیلی قرار داشت، در حال حاضر به سود دهی رسیده و قرار است مطابق برنامه­های سال جاری نزدیک به 60 میلیارد ریال فروش محصول داشته باشد.

مدیر عامل گروه فنر سازی زر گفت: با توجه به توسعه صنعت حمل­ و­نقل ریلی در کشور، سفارش جدیدی از شرکت راه ­آهن جمهوری اسلامی ایران برای تولید یک میلیون و چهارصد هزار قطعه دریافت کردیم که بر اساس قرارداد فی­ مابین باید طی مدت 14 ماه صورت می­ گرفت؛ اما با برنامه­ ریزی­ های انجام­ شده و مذاکرات صورت­ گرفته با راه­ آهن جمهوری اسلامی ایران قصد داریم در مدت 8 ماه این میزان سفارش محصول را از سوی فنرسازی زر سیستان تولید و تحویل دهیم.

وی در ادامه در مورد شرکت فنرسازی زر گلپایگان نیز افزود: در گلپایگان موفق شدیم با تولید 2050 تن محصول در سال 93، میزان تولید خود را در حدود 70 درصد نسبت به سال 92 افزایش دهیم.

صدری تصریح کرد: در شرکت فنرسازی زر گلپایگان مشکلات زیادی در حوزه دارایی، بیمه، زیان­ های انباشته مالی و اقتصادی داشتیم که با انجام رایزنی و تعاملات گسترده با نهادهای ذی­ ربط توانستیم ضمن ایجاد آرامش در این شرکت، اقدام­ های مؤثری در جهت برداشته شدن موانع اصلی انجام دهیم.

وی در خصوص برنامه های گروه فنرسازی زر در سال جاری از برنامه تولید 8350 تن محصول خبر داد و گفت: بر اساس برنامه­ های تدوین­ شده افزایش تولید 25­درصدی را نسبت به سال 93 در نظر گرفته­ ایم اما با توجه به حصول اطمینان از بهبود شرایط صنعت خودرو و احتمال بالای رفع بسیاری از مشکلات مالی و نقدینگی، یقیناً میزان تولید فراتر از برنامه ­ها خواهد بود.

مدیر عامل گروه فنر سازی زر همچنین با اشاره به افزایش سرمایه شرکت فنرسازی زر در سال 93 از رقم 80 میلیارد ریال به 200 میلیارد ریال گفت: در سایه عنایت خداوند متعال و با همت بالای همکاران تلاشگر این شرکت، گروه فنرسازی زر در سال جاری در زمینه مالی و اقتصادی به سوددهی مورد نظر خواهد رسید.

صدری در خاتمه فنرسازی زر را برخوردار از ظرفیت­ های بسیار بالا در زمینه­ های مختلف به­ ویژه مجموعه نیروی انسانی برشمرد و گفت: حضور تمامی همکاران گروه فنرسازی زر در برهه­ های مختلف و نقش ­آفرینی آنها می ­تواند سرلوحه مناسبی در سطح گروه خودروسازی سایپا محسوب شود و نمایش همدلی و همزبانی آنان مطابق با شعار سال 1394 باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
زرگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
حالا می فهمم چرا چند حقیقی با کدهای مختلف آرام و بی سروصدا مشغول جمع کردن سهام آن از بازار هستند و منتظر هستند تا سهام حاصل از افزایش سرمایه را هم زیر 200 تومان جمع کنند!!!!