بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر : ۱۴۷۲۰۵
گروهک تروریستی داعش، بوتیک لباس مردانه را در شهر قائم عراق افتتاح کرد.
سایت خبری "الدستور" مصر در این‌باره گزارش داد، داعش، فروشگاهی از معروف‌ترین برندهای پوشاک، عطر، ساعت و عینک مردانه را در شمال عراق راه‌اندازی کرد.
داعش چندی پیش نیز فعالیت نساجی خود را با شعار "از سوزن تا موشک" و با تولید لباس، پوشاک مدارس، لباس کودکان، پرچم، سربند و... آغاز و تصاویری از برخی مدل‌های لباس تولیدی خود همراه با جواهرآلاتی با آرم و نشان داعش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.
منبع: مشرق نیوز
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
شکوهی
ROMANIA
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
باید همه رو تو همون فروشگاه اعدام کنن
یک ایرانی عاشق ایران
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
نه نشد؟میدونی چرا ؟چون 35 سال پیش همین مسیر تو کشور ما رقم خورد و از تفکر پاک برخی افراد توسط سود جویان(انگلیس و آمریکا)سو استفاده شد و در ابتدای انقلاب ایران هزاران نفر رو کشتند.من کارهای ابوبکر البغدادی رو تایید نمیکنم ولی مطمعنم از نظر خودش در حال رقم زدن یک مسیر درست بوده ولی متوجه نبوده که داره رودست میخوره از انگلیس و آمریکا.من میگم باید تک تک انگلیسیها و آمریکاییهارو که کشورشون امنه و تمام دنیارو بخاطر امنیت خودشون به لجن کشیدن و در آرامش کامل زندگی میکنن کشت چون شکمهاشون پر از پول حرامه.باید همشونو نابود کرد.در مرکز هر شهر آمریکا و انگلیس باید یک بمب اتمی 10 مگاتنی منفجر کرد.پاینده باد حق.
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
چه سفره ای واسه خودشون پهن کردند
اما بزودی با به دَرَک واصل خواهند شد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
عکس اولی بنظر قلاده های سگ باشد . پس شایسته اشت که یکی را برای البغدادی ملعون کادو دهیم. باشد تا خاندانش مسرور شوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
من واقعا گیج شدم ونمیتونم درک کنم الان تو عراق چی داره میگذره ازیک طرف میگن داعش در حال فرار از عراق هستند و کارشان همین یکی دورزه تمام است از طرفی یه همچین فروشگاهی میزنند که قطعا یه شبه که نمیخواد ونمیتونه محصولاتش را بفروشه.
حالا کامنت میزنند که تو نمیفهمی حاج قاسم میفهمه
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
در ضمن خوشحالم که استراتژیستهای کشورم از جمله جناب عباسی و عضقدی تاریخ رو خوب مطالعه کردن و لحظه به لحظه دارن آمریکای کثیف و امپریالسم را به لبه پرتگاه نزدیک میکنند.قبل ازاینکه بگید مرگ بر داعش بگید مرگ بر ریشه ایجاد کننده داعش که آمریکا و اسراییل و انگلیسه.