نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ای ایران ای مرز پر گهر
پاسخ
ناشناس
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
نقاشیه
عکس جاسوسی بسیار زیبای ناسا از ایران
پاسخ
reza
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
خدایا همه مریضان را شفا عطا بفرما یا ما را از شرشان برهان
ناشناس
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
از چی می خوان جاسوسی کنند ؟
ناشناس
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
شفای عاجل انشالله...
آزاد
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
خب جلوشونو بگیر جاسوسی نکنن
ناشناس
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
مواظب باش از خونتون جاسوسی نکنن... همیشه تو خونت لباس رسمی بپوش و حرف بی ربط نزن تا ازت جاسوسی نکنن.. باشه بچه خوب
ناشناس
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
حسین پیشنهاد میدی چیکار کنیم با ماهواره عکس نگیرن!!اونم از نوع عکس جغرافیایی
مازیار
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
به نظر من یک چادر بزرگ بکشیم رو کل کشور و خودمون زیرش زندگی کنیم!اینطوری حجابم رعایت شده
حسین آقا,کلا یادمون باشه خارجی های بی دین , جاسوسند آقا جاسوس!!!! هر کدوم در هر پوششی هم بخوان بیان فرقی نمی کنه!!
پاسخ
ناشناس
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
جاسوسی استراتژی همه کشور هاست
دستگرد
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خسته شدیم از بس کلمه ی جاسوس - دشمن - غرب و .... شنیدیم . فکر خراب اثر گذاشته همه جا / این بنده خدا هم امریکا را مثل یک دیو تو سرش کردند عقلش هم قدرت تحلیل و تجزیه نمیده
در این عکس در مقیاس پستی و بلندی اغراق شده .
پاسخ
ناشناس
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
عجب چشم های تیزبینی.... همه پستی و بلندی های کشورمون رو میشناسی؟
ناشناس
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
بله با اجازتون بنده نقشه بردارم.
ايران كشور امام زمان است. زنده و سربلند باشي اي وطن
پاسخ
خرمگس
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
بقیه کشور ها مال کیه؟؟
ایرانی اصیل
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
هر ایرانی باید افتخار کند و به خودش ببالد،که در کشور امام زمان یعنی ایران،زندگی میکند.
داره مثل مروارید میدرخشه
پاسخ
غیر واقعیه(فتوشاپ)
پاسخ
منبع؟ لینک ناسا؟
پاسخ
این عکس ایران را نشون نمیده بلکه فناوری بالای امریکا در دنیا را نشون میده
پاسخ
تابلو فوتوشاپه
پاسخ
دروغ
پاسخ
فقط دوستش دارم .
پاسخ
به نظرم خیلی قشنگه
پاسخ
به نظر میاد کل ایران در برف فرو رفته چرا همه جاش سفیده... به نظ واقعی نمی یاد اصلا
پاسخ
ناشناس
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
همش کویر عزیز
فقط دوستش دارم .
پاسخ
این عکس کاملاً معلومه طبیعی نیست.سایه هارو نیگا کنید.ارتفاعات ایران بسیار غیرطبیعیه
پاسخ
عکس کاملا واقعی نیست و پستی بلندی ها همه به یک مقیاس بزرگنمایی شدن
پاسخ
ىکم از فلسطىن هم دىده مىشه
پاسخ
اشکان جان عکس های ماهواره ای که از بالا گرفته میشه همینطوریه
پاسخ
یعنی چی واقعا پس من چرا تواین عکس نیستم
پاسخ
کاملا تابلوست که فتوشاپه اگه به سایه بلندی ها دقت کنین می فهمین
پاسخ
کاملا تابلوست که فتوشاپه اگه به سایه بلندی ها دقت کنین می فهمین
پاسخ
عکس های ماهواره ای رنگ هارو به صورت واقعی نشون نمیدن هر کدوم از رنگ ها و پستی ها بلندی هایی که میبینین معنی خاصی دارن که سواد ما دراون حد نیس که بفهمیم.لطفا نظر های مسخره ندین
پاسخ
اخبار روز
خبرنامه



