بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

کنسرت‌های خیابانی در تهران

کد خبر : ۱۴۷۴۳۳
نوازندگی خیابانی پدیده ای است که در سال های اخیر در کشور رونق یافته و گروه ها و جوانان نوازنده که گاه از تحصیلات آکادمیک موسیقی بهره مند هستند در کوچه و خیابان به اجرای موسیقی زنده می پردازند.
 
اجرای موسیقی در خیابان پدیده تازه ای نیست و در ایران و جهان سابقه طولانی دارد و حتی در بسیاری کشورها سالانه فستیوال های موسیقی خیابانی با نوازندگان دوره گرد نیز برگزار می‌شود.
 
در ایران هم این پدیده بویژه در سالهای اخیر رونق یافته و جوانان نوازنده با سازهای ایرانی و غربی در کوچه و خیابان به اجرای زنده موسیقی می پردازند. در این میان گروه های مختلفی نیز هستند که به دلیل مشکلات برگزاری کنسرت در خیابان مخاطبان خود را جذب می کنند و بسیاری نیز از همین راه به شهرت رسیده اند. برخی دیگر از نوازندگان خیابانی هم نوازندگی را برای به دست آوردن پول و امرار معاش انجام می‌دهند. ملیحه فرهادی عکاس مهر از برخی از این اجراهای خیابانی در تهران عکاسی کرده است که در زیر می بینید. 
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
 
(تصاویر) کنسرت‌های خیابانی در تهران
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
این هنر نمایی است
ولی ادم یاد گدایی میافته
ناشناس
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
البته تمام هنرمنا یه نیم نگاهی هم به کسب درآمد باید داشته باشن
حداقل اینا مردمو ناراحت نمیکنن و برعکس شاد میکنن هرچند برای لحظه ای کوتاه
ناشناس
Germany
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
اینا چرا اینجوری پول در میارن؟
چرا نمیان تو بورس؟؟
چرا نمیان کد آنلاین بگیرن؟؟؟
چرا نمیان عرضه مبین بگیرن؟؟؟؟
چرا زیر تابلو حمل با جرثقیل وایسادن اما جرثقیل اینا رو نبرده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اتفاقا اخر و عاقبت سهامداری در بورس،بکنار خیابان امدن و کسب درامد لااقل بخور و نمیر است!!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
ماشاللا چقدر تعدادشون هم زیاد شده ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
بهتر از اینه که بیان تو این بورس خراب شده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
آفرین به همت این جوانها...همین ها هستند که راههای آینده را به سمت شادی و آزادی بیشتر باز می کنند...درود به شرفشان
علی
Germany
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
امیدوارم قدر هنرمندان مملکت رو بدونیم . این نشونه ی فرهنگ یه جامعه هستش. امیدوارم مسئولین کاری نکنن این بنده های خدا که خوش ذوق و هنرمند هستن هم فراری بشن
مثل شادمهر و مهرداد
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
جامعه زنده و پویا نیازمند به این نوع موسیقی خیابانی دارد و به این رفتار گدایی نمیگویند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
بسیار رسم خوبی است
کاش حسابی رونق بگیرد
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
از یک خبر چند بار سو استفاده می کنی
ناشناس
Germany
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اخه این کارا چیه ؟برید راه دزدی و اختلاص بیاموزید.
فردا بچه هامون میگن شما خیلی بیعرضه بودید که نتونستید ۱۰۰میلیون اختلاص کنید.