بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
وزیر دادگستری درباره بازگشت محمودرضا خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی به ایران و محاکمه وی گفت: به بازگشت خاوری خوشبین نیستم.
کد خبر : ۱۴۷۷۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،مصطفی پورمحمدی در حاشیه‌ پنجمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی - هنری و حقوق مرتبط در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تغییر قاضی پرونده روسای سابق سه بانک ملی، مسکن و صادرات، وضعیت این پرونده اکنون در چه مرحله‌ای است، گفت: قوه قضاییه و دولت تلاش می‌کنند تا این پرونده هرچه زودتر به نتیجه برسد و پیگیری شود و دادگاه هم علنی برگزار شود.

خبرنگاران خطاب به وزیر دادگستری گفتند که قاضی سراج پیش از این اعلام کرده بود خاوری را به ایران باز می‌گردانیم که پورمحمدی در پاسخ گفت: من به بازگشت خاوری خوشبین نیستم.

پورمحمدی درباره اظهارات خود پیرامون موضوع پول‌ کثیف گفت: ما داریم به هزینه های انتخاباتی نظم می‌دهیم، آن بحث تمام شده و من هم از ابتدا گفتم که این موضوع یک بحث مهم و تاثیرگذار است که نباید به ماجراجویی سیاسی و رسانه‌ای تبدیل شود.

وی در واکنش به این صحبت که شما تنها وزیر کابینه بودید که در این باره صحبت کردید، گفت: من گفتم در انتخابات نیازمند دقت و مراقبت هستیم که حتی پول‌های تمیز هم پیش از ورود به صحنه انتخابات بررسی و آنالیز شود چه برسد به پول‌هایی که معلوم نیست از چه مجرایی آمده است.

خبرنگاری پرسید پس شما نگفتید پول کثیف در انتخابات وجود دارد؟ که پورمحمدی پاسخ داد: من هرگز چنین ادعایی نداشته‌ام و نمی‌کنم که پول کثیف در انتخابات هزینه شده است.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
خاوری با بلیط دولتی به بهانه شرکت در کنفرانس به خارج از کشور فرستاده شده حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
یک مقدار برای خوشبینی یا بدبینی زود نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
خوشبین نیستیم یعنی این که قرار نیست این مجرم رو بگیریم محاکمه کنیم !!!!!خوش به حال خاوری که بهش اطمینان دادند باهاش کار ی ندارند!!!!!