بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۹
معاون برنامه ریزی تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید X۲۰۰ یا تیبا در سال جدید افزایش و تولید X۱۱ یا پراید کاهش می یابد.
کد خبر : ۱۴۷۸۷۹
محمد قربانی با بیان اینکه تولید تیبا در سال 93 کمتر از 20 درصد تولیدات سایپا بود، افزود: در سال جدید تولید تیبا به 35 درصد افزایش می یابد و در سال های آینده تیبا به تدریج جایگزین پراید می شود. وی با بیان اینکه در صددیم با توسعه بازارهای صادراتی، محصول پراید را به کشورهای دیگر صادر کنیم، گفت: البته تا زمانی که بازار کشش داشته باشد ، پراید همچنان تولید خواهد شد.

افزایش قیمت در گروه سایپا نداریم
قربانی درباره افزایش قیمت برخی از محصولات سایپا پاسخ داد: هر شرکت خودروسازی مقید به رعایت قوانین تنظیمی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است و شورای رقابت قیمت محصولات را تعیین می کند. وی با بیان اینکه افزایش قیمت در گروه سایپا نداریم، گفت: به عنوان مثال در محصول ال 90 به علت آنکه این محصول به دو کیسه هوا یا ایربگ مجهز شد ، از شورای رقابت مجوز گرفتیم و افزایش قیمت یافت و هرگونه افزایش قیمتی منوط به مجوز شورای رقابت است.

قربانی درباره تولید ماشین های چینی در ایران گفت : محصولات چینی تنها 5 درصد تولیدات گروه سایپا را به خود اختصاص داده است. وی افزود : پیش بینی ما این است که این محصول نسبت به سایر محصولات چینی در بازار ایران خواهد درخشید. معاون سایپا گفت : اگر مشتری ایرانی محصولات چینی را بپسندد ، افزایش همکاری ها با شرکت های چینی در دستور کار خواهد بود.

/واحد مرکزی خبر/
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید آباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
ببین محصولات چینی چقدر مفتضح هستند که پراید در مقابل آنها میدرخشه بابا ایول داره
قربانی صنعت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
لطفا کیفیت را هم 10 درصد افزایش دهید. بندها و الزامات ایزو9001 و ایزو14001 بطور کامل اجرا و پیاده سازی شود .