بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هر نوع توافقی درباره بازرسی از اماکن نظامی و دفاعی باطل است.
کد خبر : ۱۴۸۲۷۶

سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر عراقچی پیرامون امکان دسترسی بازدید از مراکز نظامی ایران طبق پروتکل الحاقی گفت: ما در رابطه با بازرسی‌ها خط قرمز خود را اعلام کردیم و مقام معظم رهبری خط قرمز بازرسی‌ها را مشخص کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد از اماکن نظامی و دفاعی کشور بازرسی صورت بگیرد و بازرسی‌ها باید صرفا در حوزه فعالیت هسته‌ای و در چارچوب مقررات آژانس باشد و نه اینکه بازرسی‌های فرا آژانسی صورت گیرد و هر نوع توافقی درباره بازرسی از اماکن نظامی و دفاعی از نظر ما باطل است و جمهوری اسلامی قطعا زیر بار چنین بازرسی‌هایی نخواهد رفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از طرح جامع مجلس برای تصویب و نظارت بر اجرای توافق‌نامه هسته‌ای خبر داد و گفت: طرح‌های مختلفی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و بنا شد این طرح‌ها در کنار یکدیگر ادغام شود تا طرحی جامع باشد.

نقوی‌حسینی به تشریح جزئیات طرح جامع مجلس برای حراست از حقوق هسته‌ای ملت پرداخت و تصریح کرد: این طرح ضمن حفاظت از منافع کشور،به حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و همچنین حفظ خطوط قرمز و منافع ملی کشورمان در حوزه هسته‌ای می‌پردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از سال جاری یک طرح یک فوریتی با عنوان الزام حفظ دستاورد هسته‌ای در صحن علنی مجلس تصویب شد و قرار شد سایر پیشنهادات و طرح‌ها به کمسیون امنیت ملی داده شود و تمام دیدگاه‌ها در آن طرح گنجانده شود که این طرح در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
هیهات من الذله باز دیداز مراکز نظامی هرگز.
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
پس از توافق عدم پیشرفت در زمینه های هسته ای و کارکردن با امکانات بسیار اندک و در حد 5 درصدی به مدت حداقل 10 سال - حالا نوبت لاپورت مراکز نظامی و توقف پیشرفت های آن و سپس جاسوسی های دیگر برای آمریکا و انگلیس و اسرائیل خواهد رسید و بعد هم ذلت های بعدی. در طی این 10 تا 15 سال - دنیا و تکنولوِِژی ها چقدر پیشرفت خواهد کرد و ایران را عقب نگه می دارند و سپس شاید اندکی از تکنولوژی خودشان را به مقدار گزافی از سرمایه های ما بفروشند و . . . - هیهات من الذله
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
باز دیداز مراکز نظامی به هیچ وجه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
چراهول ورتان داشته داریدمرگ جلوچشماتومی بینید دارید بارفتارهایتون آدرس نقاط زعفتان رابه دشمن نشان می دهیددشمن اززمان گفتگوها تابحال تمام نقاط زعفمان رارصد کرده باافرادکج فهم داخل که تریبون دراختیاردارندطرح 3فوریتی باامضا" جعلی خدابخیرکندخودشان راازمردم می داننداینهاازمانیستن
عبدالهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
اولا مذاکره با دشمن دانا و زیرک و حیله گر به صلاح کشور نبود.
دوما از آنجاییکه در دنیا سازمانی متشکل و بی طرف وجود نداشته و تمام عوامل جیره خوار و زیر دست آمریکا هستند ، پس به هیچ کشور و سازمانی نمی شود اطمینان کرد.
سوما در حال حاظر آمریکایی ها در حال سبک و سنگین کردن کشور ما از نطر قدرت نظامی هستند و می خواهند توان نظامی ا را اندازه گیری کنند، بعد از مشخص شدن توان ما در صورت امکان صد درصد حمله نظامی خواهند کرد.شما ها شک نکنید چون به قدرت و توان نامی و موشکی ما آگاهی ندارند در حال رخنه و با چراغ سبز نشان دادن و سیاسیکاری های کثیف مردم ما را می خواهند گمراه کنند.
همه ی دنیا می دانند که آمریکا دنبال بر اندازی و ضعیف کردن کشور ما است، پس ما باید هوشیار باشیم و میز مذاکره را ترک کنیم.فقط باید جلو رانت و فساد داخلی را گرفت، بقیه اش را به خدا بسپارید
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
تیم هستهای دانا و اگاه و نماینده نودو نه درصد مردم است خودشان با نظارت رهبری اگاه هستنید چطور موضوعات را با کمترین حاشیه سازی و بهانه سازی برای کشورهای منطقه و اسراییل مدیریت کنند شما نمیخواد نظر دهید چرا که بیشتر بخواهید ابرو را درست کنید کلا چشم را هم کور میکنید اینها فرزندان همین ملت هستند لطفا کاسه داغتر از اش و تظاهر به نگران بودن را نمایش ندهید این مردم و تیم اگاه هستند و نیازی به نگرانی هر چند به حق شما ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
جناب عبداللهی نظریه پردازخوبی یک دفعه مگفتی کره شمالی باشیم خوبه ؟مامسلمانیم کمی هواست باشه کره کمنیست؟