بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۷
بعدازظهر روز چهارشنبه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری جلسه‌ای را با حضور وزیر صنایع و معادن در وزارت صنایع و معادن برگزار کردند.
کد خبر : ۱۴۹۱۰
به گزارش بورس نيوز    به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، بعدازظهر روز چهارشنبه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری جلسه‌ای را با حضور وزیر صنایع و معادن در وزارت صنایع و معادن برگزار کردند.
 
علی صالح‌آبادی با اعلام خبر این نشست گفت: "در این جلسه موضوعات مختلف مربوط به بازار سهام مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هم‌چنین تأثیر طرح تحول اقتصادی، وضعیت صنعت سیمان، شرایط شرکت‌های سنگ آهنی و معادن مطرح و به صورت مبسوط مورد بررسی قرار گرفت.
 
" وی ادامه داد: "وزیر صنایع و معادن بر ضرورت حمایت از بازار سرمایه تأکید کرده و ابراز داشت که کلیه تصمیمات با درنظر گرفتن توسعه بازار سرمایه خواهد بود و خواستار تداوم برگزاری چنین جلساتی شد." سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه مقرر شد طرح تحول اقتصادی در حوزه صنعت با درنظر گرفتن کلیه جوانب به اجرا گذاشته شود، افزود: "در همین راستا طرح تحول اقتصادی به طور دقیق پی‌گیری شده و به گونه‌ای عمل خواهد شد که صنعت لطمه‌ای نبیند.
 
به همین منظور نیز نرخ‌های ترجیحی برای صنعت مدنظر دولت قرار گرفته است." صالح‌آبادی یادآور شد: "در این جلسه بر آزادسازی کامل قیمت سیمان نیز تأکید و مقرر شد که این طرح به زودی به مرحله اجرا گذاشته شود.
 
همچنین درخصوص شرکت‌های معدنی و سنگ آهن نیز وزارت صنایع تلاش می‌کند تا فضای سرمایه‌گذاری بیشتری را برای بخش خصوصی فراهم کند."
اشتراک گذاری :
ارسال نظر