بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۴
با ابلاغ مصوبه هیات پذیرش بورس

موج دوم اخراجی ها می آیند

بر اساس مصوبه هیات پذیرش اوراق بهادار این شرکت‌ها تا پایان سال 87 فرصت دارند تا شرایط پذیرش در بازار دوم را احراز کنند در غیر این صورت از بورس اخراج می شوند این در حالی است که چندی پیش 36 شرکت از تابلوی بورس حذف شدند .
کد خبر : ۱۴۹۱۲

به گزارش بورس نيوز       ، بر اساس مصوبه هیات پذیرش اوراق بهادار این شرکت‌ها تا پایان سال 87 فرصت دارند تا شرایط پذیرش در بازار دوم را احراز کنند در غیر این صورت از بورس اخراج می شوند این در حالی است که چندی پیش 36 شرکت از تابلوی بورس حذف شدند .

این شرکت ها در صورت تداوم زیان‌دهی و عدم خروج از مشمولیت ماده 141 بر اساس مفاد بندهای 5 و 7 ماده 41 دستورالعمل پذیرش تا پایان امسال از فهرست شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار حذف می‌شوند.

شایان ذکر است ، کلیه قوانین معاملاتی مربوط به بازار دوم در مورد شرکت‌‌های فوق اجرا خواهد شد به طوریکه نمادهای معاملاتی آن‌ها می‌توانند در تمام روزهای معاملاتی توسط کارگزاران مورد معامله قرار گیرند.

آزمایش، جام جهان نما، کارخانجات صنعتی پیام، لاستیک البرز، چین‌چین، تولیدی بهمن، بسته‌بندی مشهد، پارس‌متال، پروفیل و یخچال ایران پویا، کاشی تکسرام، پارس الکترونیک، ساسان، کاشی و سرامیک سعدی، تولیدی و صنعتی آبگینه، تهران شیمی، کیوان، ایرانیت، پاک وش، گروه تولیدی مهرام، سالمین، لوازم خانگی پارس، صنایع شیمیایی رنگین، سپنتا و فرآورده‌های نسوزایران شرکت های تابلوی غیررسمی هستند که به بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران منتقل شده‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر