بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷

رویای جدید داعش

کد خبر : ۱۴۹۶۳۸
عکس: رویای جدید داعش
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
محمد
Germany
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
عمرا...
ناشناس
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
با عمرا عمرا گفتن مسئله حل نمیشه واقعیت اینه که این داعش ابزار درست دشمنانی است که در پشت پرده دارند به شدت فعالیت می کنند
امید
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه..... گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
وجودشو ندارید
ناشناس
Denmark
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
این عکس های تحریک آمیز را برای چی در سایت میذاری من نمیدونم ؟
اما یه چیز را خوب میدونم شما خودتون علاقه دارید که مردم را در مقابل داعش قرار دهید وگرنه تا الان هیچ حرکتی و دلیلی از این گروه برای ایران نبوده حالا یا از روی ترس از ایران یا از هدف های اصلیشون که جاهای دیگر است
bozorgmehr
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
اگر در کشور تبعیض باشد خدایی ناکرده ممکن است ...
ناشناس
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
یعنی واسه اینکه شکمت سیر بشه میخوای بری طرف داعشیا ؟ متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
(ازهمه انسانهای با شرف ،با غیرت،با عزت و با ایمان قبلا عذرخواهی میکنم).با این جوون های .... این دوره و زمونه کار سختی پیش رو ندارند.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
بازم امتیاز بدید به کدخدا تا بچه کدخدا بیایند سروقت زن و بچه ان

همانطور که در لیبی و سوریه و افغانستان و عراق کرد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
رویا فکرکنم شبا غذا سنگین میزنن
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
محمد ص بزن تو کمرتون یک آجر روی آجر عرضه ندارید بزارید فقط خرابکاری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
غلط كردن فكر كردن ايراني ها هم مثل عرب ها وطن فروشن
ناشناس
United States of America
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
جوووووووون
آرمان
Poland
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
احمقهای داعش باید از صدام درس و عبرت گرقته باشند ایرانیها برای حفظ وطن شان خونها داده و خواهند داد .نابود باد داعش و داعشیان با بنیانگذارشان زنده و پاینده ایران
مچید
Finland
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
درسته مسولان بی عرضه داریم و مردم رو با فقرو بدبختی اداره میکنن اما ما وطن پرست هستیم به خدا الان اجازشو بدن یکی از اینها زنده نمیزاریم بمونن چه برسد به اینکه بیان به خاک ایران به خدا انتقام سختی میگیریم ازتون عربهای ملخ خور زنهاتونو نه خودتونو برده میکنیم تا هر لحظه هزار بار آرزوی مرگ کنید
ناشناس
Germany
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
درسته كه شايد مردم از وضعيت ناراضي باشند و از مسئولين دل خوشي نداشته باشن ولي ايراني جماعت ، اعراب نيستند كه بخوان به شغال باج بدن . فقط يكي از لشكرهاي پياده ارتش و هليكوپترهاي هوانيروز نسلشون را منقرض خواهند كرد ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
تمام مردم ایران باید مسلح بشن
تمام مردم ایران باید آموزش ضد تروریسم ببینند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
از غرب کشور عمرا بتونین وارد بشین.چون کردها و آذری ها پوست تونو میکنن.
ناشناس
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
خوشا غیرت کرد و لر و ترک...
بقیه ملت هم مثل شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
ما با عقلانیت و اخلاق محمدی جلوی تحجر و تعصب و وحشی گری های شما را خواهیم گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
این جماعت برای رسیدن به تهران باید از قزوین رد بشن...
علیرضا
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
ای تو رووووووووووووووووووووووحت آخ مردم از خنده
نیما
Finland
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
به همین خیال باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
غلط کردن... گل هم خوردن...
یک وجب پاتونو از چند ده کیلومتری جلوتر بذارید پاتونو قلم میکنیم و خودتون هم راهی دیار باقی

چه برسه به اینکه یک وجب وارد خاک ایران بشید

و چه برسه به قلب پایتخته مبرسید...

زهی خیال باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
ها ها ها ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
از آن به که کشور به دشمن دهیم
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
پارسی
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
چه جوری دلت آمد مصرح آخر رو برای این رجاله ها بیاری ؛حیوانات رو بی آبرو کردی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
حالا به فرض محال هم اومدین تهران
شما که همه زدین هر چی بوده خراب کردین برج آزادی رو نگه می دارین؟
جواد حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
به نظر من نشان دادن پرچم داعش در میدان ازادی یک نوع بی احترامی به ملت ایران است و یک نوع تبلیغ برای داعش خونخوار است داعش هنوز اینقدر بزرگ نشده که بخواهد پرچم ان در میدان ازادی نسب شود خواهش می کنم چنین چیزهای روی سایت قرار ندهید که این بی احترامی به اقتدار یک ملت است اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد یعنی تسلیم شدن برابر کفر
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
چی؟کی؟شما؟خودم پوستتونو غلفتی میکنم.خودم براتون بسم داداشششش
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
فک نکنم بتونن از کرد ها رد بشن
چون هنوزم با این همه قدرت و ابزار یک شهر کردنشین رو تو عراق و سوریه نتونستن بگیرند.
پارسی
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
من فارسم ولی خداییش کردها نژادایرانی رو سربلند کردن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
چی؟کی؟شما؟خودم پوستتونو غلفتی میکنم.خودم براتون بسم داداشششش
علی یزد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
ببین من و حسن رو تشک فیتیله پیچتون میکنیم بدبختا
بعدازظهرم میریم کلاس مردید بیاید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
نه اینکه از اونا بدتر تو اینجا اصلا نیست.
پچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
ببین درسته من پچه ام ولی دهنه همتونو سرویس میکنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
شتر در خواب بیند پیبه دانه
احمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
من كه در مي رم. هركي حال و حولشو برده ، پولشو گرفته و طرفدارشه ، خودشم بره دفاع كنه.
ناشناس
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
واقعا برات متاسفم
پارسی
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
بیچاره ؛جواب خواهر ومادرت رو چی میدی.حاشا به غیرتت
شهاب
United States of America
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
اینا اگه بخوان بیان از غرب باید وارد شن. تاریخ ایران رو مطالعه کنید هیچ بیگانه ای نتونسته بر لرستان تسلط پیدا کنه !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
اینجا بیشه شیران و دلیران است. اینجا سرزمین آریاییست و نامش ایران است. اینجا سرزمین دلاورانی چون نادر شاه افشار، رستم، آرش، بابک خرمدین، حسن صباح و مازیار است. اینجا سرزمین همتها و باکریهاست. لحظه شماری می کنیم تا انتقام خونین و تاریخی از شما و آل سعود بگیریم.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
در این خرابی بورس جک جالبی بود، فرح انگیز بود.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
والله فقط ما دزفولیها برای از بین بردنشون کافی هستیم. بیان تا بفهمن ایران و پارس یعنی چی.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
دلواپسا یک عمر خوردن حالا باید خط مقدم بشن
ابولفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
خواهشا به داعشی ها بگید الان نیان ؟؟؟؟؟؟؟/
چون ما چندتا از امتحانامون مونده ؟؟؟؟؟

راستی اگه اومدن لباس چی بپوشم ؟؟؟؟
ناشناس
Finland
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
داعش سگ کی باشه ..به قول ما همدانی ها داعش حلوا خور!
AMIRALI
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
داعش خودش خوب میدونه روز اولی که به ایران حمله کنه روز 2. نسلشون منقرض میشه به امید اون روز که پرچم ایران تو دنیا به نمایش دارد نه رویای واقعی.
((( الله)))
ناشناس
Finland
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خدا از زمین ورتون داره...شاید قراره بدست ایرانیها منقرض بشند.واسه همینه کم کم داره پیمانه عمرشون پر میشه و هوس حمله به ایران کردند.
امين
Germany
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
اين رويا رو به گور خواهيد برد
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
ماكشور امام زمان هستيم اگر قرار بودماشيعيان ازبين بريم بايد بعدازمغولها هفتادكفن پوسيده بوديم اينهاهمون نسل يزيد هستند كه سرهارو به نيزه كردن ولى خبرندارند كه ماعاشق اقامون حسينيم جرأت دارند يك قدم تو خاك ايران پا بذارند تا ببينند كه ماايرانيها منتقم خون اباعبدا...واهل بيت هستيم يا نه..داعش كه عددى نيست اگه تمام دنيا بيان بايارى خداوچهارده معصوم دماغ همشون به خاك ميماليم مانسل شهداييم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
متاسفانه تعداد زیادی اتباع بیگانه که اکثرا غیر مجاز هم هستند در ایران وجود دارند(با گرایشهای مختلف) این افراد میتونند در موارد خاص در داخل هم ایجاد مشکل کنند. امیدواریم مسئولین بفکر باشند و نسبت به اخراج این افرادغیر مجاز که براحتی میتونند جابجا بشن اقدامی عاجل کنند
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
اصلن داعش خره کیه که واسش نةر میزارین.اونو عددی نیست. بریم سر مسایل مهمتر. خدایی داعش ارزش فک کردنو داره؟ اون فقط یه دمپایی خرجشه اونم وقتی اومد تو دست و پا
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۳سال پیش اوباما رفت سوئد تا نظر اروپا رو برای جنگ با ایران بدونه اما اونا موافق جنگ نبودن بعد از مدتی کوتاه با کمک عربستان داعش رو شد امریکا وانگلیس رو هر صفت زشتی که باشه میشه بشون نسبت داد همونطور که طالبان رو وارد کردن خدا لعنت کنه دولت عربستان از خدا بی خبرو